Bakı,
Azərbaycan
30.04.25
-
30.05.25
İş haqqında məlumat
- Müvafiq struktur vahidlər üzrə bütün maliyyə əməliyyat və proseslərinin yoxlanılmasını təşkil etmək, zərurət yarandıqda onlara dair müvafiq alt sənədləri tələb etmək;
- Biznes əməliyyatlarının səmərəli və düzgün idarə edilməsini təmin etmək, daxili nəzarət prosedurlarına uyğunluğunu yoxlamaq və əməliyyat risklərini azaltmaq ;
- Biznes əməliyyatlarının fəaliyyətini təhlil edərək, inkişaf etdirilməsi üçün tövsiyələr vermək;
- Əmək haqqı hesablanması və ödənişlərini yoxlamaq, xərclərə nəzarət etmək;
- İş fəaliyyətinə uyğun olaraq birbaşa rəhbəri tərəfindən bildirilən digər tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirmək;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- 5 günlük iş qrafiki;
- Servis xidməti mövcuddur.
Tələblər
- Ali təhsil (İqtisadiyyat/ Maliyyə/ Mühasibatlıq);
- Mühasibatlıq və Maliyyə sahəsində 2-3 il iş təcrübəsi;
- ACCA sertifikatları üstünlükdür;
- SAP bilikləri üstünlükdür;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Ünsiyyət bacarığı.