Bakı,
Azərbaycan
21.05.25
-
21.06.25
İş haqqında məlumat
- Şirkətin marketinq strategiyasını hazırlamaq, həyata keçirmək və təhlil etmək;
- Reklam və promosyon kampaniyalarının planlaşdırılması və idarə olunması;
- Rəqabət analizləri aparmaq, bazar trendlərini izləmək və hesabatlar hazırlamaq;
- Satış kanallarının genişləndirilməsi və mövcud müştəri bazasının inkişafı;
- Müştəri portfelinin idarə olunması və uzunmüddətli əlaqələrin qurulması;
- Komanda daxilində əməkdaşlıq və koordinasiya yaratmaq;
- Yeni məhsul və ya xidmətlərin bazara çıxarılması üzrə fəaliyyətlərdə iştirak etmək;
- Şirkətin kommunikasiya fəaliyyətlərinin monitorinqini həyata keçirmək;
- Rəqib markaların marketinq fəaliyyətlərini təqib etmək;
- Marketinq fəaliyyətinin gəlirliliyini təhlil və nəzarət etməsi;
- PR və Reklam işlərinin icrasının həyata keçirilməsinə nəzarət;
- Rəqəmsal marketinqin aktivliklərinin təhlili və optimizasiyası;
- Şirkətin rəsmi saytını daim nəzarətdə saxlanması və təkmilləşdirilməsi;
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarığına əsasən müəyyən ediləcək.
İş qrafiki: I-V günlər (09:00-18:00); İstirahət günləri: şənbə və bazar.
İş yeri: H.Əliyev pr.152, Çinar Plaza.
Tələblər
- Ali təhsil (Marketinq, Biznesin idarə olunması və ya oxşar sahələrdə);
- Müvafiq sahədə ən azı 3-5 illik iş təcrübəsi;
- Rəqəmsal alətlər və platformalarla (Google Ads, Meta Ads, Google Analytics və s.) işləmək bacarığı;
- Effektiv ünsiyyət və inandırma bacarığı;
- Azərbaycan dilində səlis, rus və/ya ingilis dillərində sərbəst ünsiyyət üstünlükdür;
- Müzakirə və etirazlarla işləmə bacarığı;
- Yaradıcı düşüncə və güclü analitik qabiliyyət.