Minor Electronics

Marketinq meneceri (Marketoloq)

Minor electronics
Ə/h razılaşma ilə
750
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
24/11/2025 - 24/12/2025

İş haqqında məlumat

  • Bazarın vəziyyəti, müştərilərin istəkləri və məhsul portfelinə uyğun olaraq brendin bazar mövqeyini təyin etməli;
  • Bazardakı boşluqlar əsasında yeni məhsul növlərinin satışını təşkil etməli;
  • Bazarda rəqabət qabiliyyətli brend imicini formalaşdırmalı;
  • Rəqiblərin trendlərinin, yeniliklərinin və ümumiyyətlə bazar təhlili aparmalı (yerli və beynəlxalq bazarlar);
  • Markanın inkişaf etdirilməsi üzrə strategiyanı hazrlamalı;
  • İstehlakçıların məmnunluq dərəcəsinin ölçülməsi, onların hazırkı və gələcək arzu, istəklərinin öyrənilməsi, ictimaiyyətlə əlaqələrin yaradılması, brendin yüksəldilməsi;
  • Məhsulun satılması üçün sxemlər hazırlamalı;
  • Aylıq satış həcmi haqqında rəhbərliyə məlumat verməli;
  • Reklam, güzəşt və qiymət siyasətinin müəyyənləşdirilməsi;
  • Uyğunsuzluğun aradan qaldırılması üçün xüsusi fəaliyyət proqramlarının həyata keçirilməsi və islahedici tədbirlərin görülməsi;
  • Marketinq fəaliyyətlərinin analizi və aylıq hesabatların hazırlanması
  • Reklam və PR fəaliyyətlərinin koordinasiyası;
  • dizayner və satış şöbəsi ilə koordinasiyalı işləmək;
  • Marketinq kommunikasiyaları çərçivəsində reklam kampaniyalarının strategiyasının hazırlanması, icrası və effektivliyinin təhlili;
  • Həftəlik və aylıq foto/video çəkiliş planlarının hazırlanması və idarəolunması.

İş şəraiti:

  • Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki
  • İş saatı: 09:00-18:00
  • Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarığına əsasən müəyyən ediləcəkdir. 

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV ilə birlikdə mövzu yerinə "Marketinq meneceri (Marketoloq)" yazmaqla "CV göndər📤" düyməsindən istifadə edərək göndərə bilər.

Tələblər

  • Marketinq, iqtisadiyyat, menecment istiqamətləri üzrə ali təhsil 
  • Təcrübə minimum 3-4 il
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı olmalı
  • Ticarət -idarəetmə - marketinq menecment sahəsində təcrübəsi olmalı;
  • Aktiv, yenilikçi, kreativ, punktual, məsuliyyətli, komandada ilə işləmə bacarığı olmalı
  • Satış prinsiplərini bilməli
  • Müasir texniki ünsiyyət vasitələrindən və kommunikasiya vasitələrindən, məlumatlardan istifadə üsullarını bilməli
  • Yazılı və vizual kontent hazırlamaq bacarığı
  • Yaradıcı yanaşma (kreativ)
  • Kommunikasiya qabiliyyəti