Bakı,
Azərbaycan
07.07.2025 10:25
-
07.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Bazarın vəziyyəti, müştərilərin istəkləri və məhsul portfelinə uyğun olaraq brendin bazar mövqeyini təyin etməli;
- Bazardakı boşluqlar əsasında yeni məhsul növlərinin satışını təşkil etməli;
- Bazarda rəqabət qabiliyyətli brend imicini formalaşdırmalı;
- Rəqiblərin trendlərinin, yeniliklərinin və ümumiyyətlə bazar təhlili aparmalı (yerli və beynəlxalq bazarlar);
- Markanın inkişaf etdirilməsi üzrə strategiyanı hazrlamalı;
- İstehlakçıların məmnunluq dərəcəsinin ölçülməsi, onların hazırkı və gələcək arzu, istəklərinin öyrənilməsi, ictimaiyyətlə əlaqələrin yaradılması, brendin yüksəldilməsi;
- Məhsulun satılması üçün sxemlər hazırlamalı;
- Aylıq satış həcmi haqqında rəhbərliyə məlumat verməli;
- Reklam, güzəşt və qiymət siyasətinin müəyyənləşdirilməsi;
- Uyğunsuzluğun aradan qaldırılması üçün xüsusi fəaliyyət proqramlarının həyata keçirilməsi və islahedici tədbirlərin görülməsi;
- Marketinq fəaliyyətlərinin analizi və aylıq hesabatların hazırlanması
- Reklam və PR fəaliyyətlərinin koordinasiyası;
- Həftəlik və aylıq foto/video çəkiliş planlarının hazırlanması və idarəolunması;
- Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki;
- İş saatı: 09:00-18:00.
Tələblər
- Marketinq, iqtisadiyyat, menecment istiqamətləri üzrə ali təhsil;
- Təcrübə: minimum 2-3 il;
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı olmalı;
- Ticarət -idarəetmə - marketinq menecment sahəsində təcrübəsi olmalı;
- Aktiv, yenilikçi, kreativ, xoş görünüşlü, punktual, məsuliyyətli, komandada ilə işləmə bacarığı olmalı;
- Psixologiya və satış prinsiplərini bilməli;
- Müasir texniki ünsiyyət vasitələrindən və kommunikasiya vasitələrindən, məlumatlardan istifadə üsullarını bilməli;
- Yazılı və vizual kontent hazırlamaq bacarığı;
- Sadə video montaj bacarıqları (Reels, Shorts və s.).