Bakı,
Azərbaycan
07.07.2025 23:51
-
07.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Bazar tələbatının və rəqiblərin fəaliyyətinin daimi izlənməsi və təhlili
- Məhsulun hədəf auditoriyasına uyğun reklam kampaniyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi
- Reklam kampaniyalarının effektivliyinin qiymətləndirilməsi və nəticələrin təhlili
- Partnyorlarla əlaqələrin qurulması və ortaq layihələrin idarə olunması
- Seqment üzrə bazar və məhsul analizlərinin aparılması
- Büdcə planlaması və resursların səmərəli istifadəsini təmin etmək.
- Şirkətin rəqəmsal marketinq strategiyasını hazırlamaq və həyata keçirmək.
- Düzgün reklam alətlərini seçmək, reklam kampaniyalarını yazmaq, ölçüləbilən reklam nəticələrini analiz etmək;
- Bazar tələbatının və rəqiblərin fəaliyyətinin daimi izlənməsi və təhlili;
- Məhsulun hədəf auditoriyasına uyğun reklam kampaniyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Reklam kampaniyalarının effektivliyinin qiymətləndirilməsi və nəticələrin təhlili;
- Partnyorlarla əlaqələrin qurulması və ortaq layihələrin idarə olunması;
- Seqment üzrə bazar və məhsul analizlərinin aparılması;
- Büdcə planlaması və resursların səmərəli istifadəsini təmin etmək.;
- Şirkətin rəqəmsal marketinq strategiyasını hazırlamaq və həyata keçirmək.
- Düzgün reklam alətlərini seçmək, reklam kampaniyalarını yazmaq, ölçüləbilən reklam nəticələrini analiz etmək;
Tələblər
- Təhsil: Ali təhsil (maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə)
- Elektronika və ya oxşar texniki sahədə azı 1 il iş stajı.
- Elektronika məhsullarının növləri, tanınmış brendlər, istehsalçılar və bazarda fəaliyyət göstərən təchizatçılar haqqında ümumi məlumatlılıq.
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst ünsiyyət, İngilis dilində texniki materialları anlayacaq və gündəlik iş üçün yetərli səviyyədə bilik.
- MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı.
- Analitik yanaşma və problemi dərindən analiz edə bilmək qabiliyyəti, yekun nəticəyə fokuslanaraq effektiv qərarvermə bacarığı.