Bakı,
Azərbaycan
21.10.2025 14:32
-
21.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkətin ümumi strateji hədəflərinə uyğun olaraq satış bazarının genişləndirilməsi və məhsul çeşidinin artırılması kimi biznesin inkişaf istiqamətlərini əhatə edən uzunmüddətli inkişaf strategiyasının, eləcə də kompleks marketinq strategiyasının hazırlanması və icrası;
- Şirkətin uğurlu inkişafı üçün marketinq siyasətini qurub həyata keçirilməsi;
- Aylıq, rüblük və illik marketinq fəaliyyət planlarının hazırlanması, resursların müəyyənləşdirilməsi və icrası;
- İllik marketinq büdcəsinin planlaşdırılması, idarə edilməsi və kampaniyaların maliyyə çərçivəsində həyata keçirilməsi;
- Rəqabət mühitinin təhlili, rəqiblərin marketinq fəaliyyətlərinin izlənilməsi, alternativ reklam imkanlarının araşdırılması və müvafiq təkliflərin hazırlanması;
- Şirkətin xidmətlər bazarında mövqeyinin möhkəmləndirilməsi və restoranlarda məhsul satışları ilə xidmət səviyyəsinin artırılması məqsədilə bazar araşdırmaları aparır;
- KPI və ROI-ların ölçülməsi, nəticələrin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Çap materiallarının hazırlanması və icrasına nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Bütün marketinq fəaliyyətlərinin effektivliyinin təhlili və proqnozların verilməsi;
- Agentliklər, dizayn komandası və digər tərəfdaşlarla koordinasiya;
- Müştəri cəlbi və məmnuniyyətinin artırılmasına yönəlik təşəbbüslərin həyata keçirilməsi;
- PR kampaniyalarının təşkili, media ilə əlaqələrin qurulması və effektivliyin ölçülməsi;
- Kontent strategiyasını formalaşdırır, bu zaman kontent planının məqsədlərini, hədəf auditoriyanı, əsas mesajları, istifadə olunacaq platformaları və əsas performans göstəricilərini (KPI) müəyyən edir;
- Hədəf auditoriyaya uyğun reklam kampaniyalarının təşkili və təhlili (ATL, BTL, Digital);
- Məhsulun qiymətinin müəyyənləşdirilməsi prosesində iştirak etmək;
- Şirkətin rəsmi saytının daimi nəzarətdə saxlanılması və təkmilləşdirilməsi;
- Şirkətlə bağlı yayılan və dərc olunan məlumatları,“press reliz”ləri, KİV və sosial medianı daim nəzarətdə saxlanması.
İş şəraiti:
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- 5 günlük iş rejimi;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
Tələblər
- Ali təhsilli olması (Marketinq və ya biznes idarəçiliyi sahəsində təhsil arzu olunandır);
- Fundamental marketinq və rəqəmsal marketinq üzrə biliklər;
- Marketinq sahəsində minimum 5 il, idarəçi vəzifəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Səlis azərbaycan və rus dili bilikləri;
- Kreativ düşüncə və yaradıcı layihələrin hazırlanması üzrə təcrübə;
- Strateji təhlil və analitik düşünmə bacarıqları;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və kommunikasiya bacarıqları;
- Yüksək idarəçilik və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Reklam və PR sahəsində zəngin biliklər;
- Təqdimat bacarıqları və komandada səmərəli işləmək qabiliyyəti;
- MS Office proqramları üzrə sərbəst işləmək bacarığı.