Bakı,
Azərbaycan
04.07.24
-
03.08.24
İş haqqında məlumat
- Məhsulun satışının planlaşdırılması - bazara çıxarılması, mövqeləndirilməsi və inkişafı daxil olmaqla məhsulun həyat dövrünün idarə olunması;
- Cari bazar tendensiyalarının təhlil edilməsi, müştəri ehtiyaclarının müəyyənləşdirilməsi və strateji tərəfdaşlıqların təşviq edilməsi;
- Bazar araşdırmasının aparılması, yeni marketinq üsullarının tətbiq edilməsi, müxtəlif aksiyaların hazırlanıb reallaşdırılması;
- Satış strategiyasını nəzərə alaraq qısa və uzunmüddətli perspektiv baxımından məhsulun marketinq planlarının işlənib hazırlaması;
- Məhsul üzrə təlimlərin verilməsi və elmi-tibbi bazaya əsaslanan, kliniki-praktik sübuta malik dəstəyin göstərilməsi;
- Müvafiq şöbələrlə əməkdaşlıq edərək promosiya materiallarının hazırlanması.
Tələblər
- Yaş: 25-45;
- Təhsil: Tibb üzrə ali təhsil;
- Təcrübə: Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dilində səlis danışıq və yazma bacarığı, bir xarici dil biliyi (rus və ya ingilis) mütləqdir, əlavə xarici dil biliyi üstünlükdür;
- Kompüter bacarıqları: MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Peşəkar ünsiyyət qurma bacarığı;
- İnkişafa və öyrənməyə meyilli;
- Analitik təfəkkür;
- İşində dəqiq və məsuliyyətli;
- Yüksək səviyyədə təqdimat bacarığı.
Elanın müddəti bitmişdir