Bakı,
Azərbaycan
06.08.2025 03:21
-
06.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Gündəlik maliyyə əməliyyatlarının 1C və ya Excel proqramlarında işlənməsi;
- Fakturaların hazırlanması və yoxlanılması;
- Bank və kassa əməliyyatlarının aparılması;
- e-gov.az, e-taxes.gov.az və dsmf.gov.az portalları ilə işləmə bacarığı;
- Baş mühasibə hesabatların hazırlanmasında dəstək göstərmək;
- Sənədlərin arxivləşdirilməsi və qaydalara uyğun saxlanması;
- Əməkhaqqı, ezamiyyə və digər ödənişlərin hesablanması və uçotu.
Bacarıq və Kompetensiyalar:
- Konstruktiv və pozitiv rəyə açıq olmaq;
- Yüksək təşkilatçılıq, özünü motivasiya etmə və daim dəyişən mühitdə; prioritetləri effektiv şəkildə idarəetmə bacarığı;
- Güclü problem həll etmə bacarığı.
Təklif etdiklərimiz:
- Bazar meyarlarına uyğun rəqabətcil əməkhaqqı;
- Tibbi sığorta və Push30 abunəliyini əhatə edən standart paket;
- Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi üçün dəstək proqramları;
- Peşəkar inkişaf və karyera artımı üçün dəstək proqramları.
Ünvan: Bakı şəhəri, Bayıl qəsəbəsi, Qurban Abbasov küçəsi 5, 6-cı mərtəbə
Bu vəzifəyə müraciət etmək üçün CV-nizi Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin. Mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməyi unutmayın.
Bizi potensial işəgötürən kimi seçdiyiniz üçün təşəkkür edirik. Müraciətinizi dəyərləndirməkdən məmnun olarıq.
Tələblər
- Maliyyə, Mühasibatlıq, İqtisadiyyat, Biznes və ya Statistika ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsi;
- Mühasibatlıq sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və İngilis dillərində yüksək səviyyədə bilik;
- 1C və Microsoft Excel proqramlarında işləmə bacarığı;
- Vergi və əmək qanunvericiliyi barədə biliklər;
- Dəqiqlik və səmərəlilik;
- Yazılı və şifahi ünsiyyət, təqdimat bacarıqları;
- Məxfi məlumatlarla işləmək bacarığı və etik normalara riayət etmək;
- Diqqətlilik, dəqiqlik və yüksək məsuliyyət hissi;
- Analiz aparmaq və hesabatlar hazırlamaq bacarığı.