Bakı,
Azərbaycan
10/12/2025
-
17/12/2025
İş haqqında məlumat
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
- İlkin sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirmək;
- Vergi, DSMF, Statistika və digər dövlət orqanlarına aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
- ƏDV, mənfəət vergisi, sadələşdirilmiş vergi və digər vergi hesablamalarının düzgün aparılması
- Bank köçürmələrinin icrası və ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması
- Aysonu və ilsonu bağlanışların hazırlanması
- Büdcə icrasına nəzarət və maliyyə analizlərinin hazırlanması
- Rəhbərliyə mütəmadi maliyyə hesabatlarının təqdim olunması
- Hesab-fakturaların, qaimələrin, aktların və müqavilələrin uçotu və arxivləşdirilməsi
- Debitor və kreditor borclarına nəzarət və mütəmadi uzlaşdırmaların aparılması
- Əmək haqqı, məzuniyyət, ezamiyyə və digər ödənişlərin hesablanması
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılmasını, inventarizasiyasının müəyyən olunmuş müddətdə keçirilməsinə nəzarət və iştirak etmək;
- Balans, avans hesabatının aparılmasını təmin etmək;
- Hesab və elektron qaimə-fakturaların yazılması;
- Daxili mühasibatlıq sistemində köçürmələrin idarəedilməsi
- Gündəlik hesabları üzrə qalıqlar hesabatı;
- Mal-material qiymətlilərin inventarizasiyasında iştirak edir və onlar üzrə müvafiq aktları rəsmiləşdirir;
- İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması;
- Daxili maliyyə nəzarəti və şirkət prosedurlarına uyğunluğun təmin edilməsi
- Öhdəsinə düşən digər əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi
İş şəraiti
- Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
- Əmək haqqı: 1200-1500 AZN
- Ünvan: Bakı şəhəri, H.Əliyev pr. 115, Bina 187B
Tələblər
- Ali təhsil (Mühasibatlıq, Maliyyə, İqtisadiyyat və ya əlaqəli sahə üzrə)
- Mühasib vəzifəsində minimum 3-5 il iş təcrübəsi (otel və ya xidmət sahəsində təcrübə üstünlükdür)
- Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi, Əmək Məcəlləsi və Mühasibat Uçotu Qanunu üzrə biliklər
- MS Office proqramları xüsusilə, Excel üzrə qabaqcıl istifadə biliyi və 1C proqram biliyi
- Vergi, DSMF, Statistika və digər dövlət orqanlarına elektron hesabatların təqdim edilməsi üzrə praktiki bacarıq
- ƏDV, mənfəət vergisi, sadələşdirilmiş vergi hesablamaları üzrə praktiki biliklər
- Bank əməliyyatları, kassa əməliyyatları və ödəniş tapşırıqları üzrə təcrübə
- Debitor və kreditor borcların uçotunda təcrübə
- Əmək haqqı hesablamaları və kadr uçotu üzrə biliklər
- Peşəkar mühasib sertifikatı üstünlükdür
- İdarəçilik, təşkilatçılıq, təqdim etmə və analtik düşüncə bacarıqlarına malik olmalı
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.