Bakı,
Azərbaycan
12.05.25
-
12.06.25
İş haqqında məlumat
- Invoice-lərin (fakturaların) hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Təhvil-təslim aktlarının düzgün formada tərtib olunması;
- Elektron qaimələrin hazırlanaraq müvafiq sistemlər üzərindən təqdim edilməsi;
- Debitor və kreditorlar üzrə üzləşmələrin aparılması və aktların hazırlanması;
- Mühasibatlıqla bağlı sənədlərin toplanması, sistemləşdirilməsi və arxivləşdirilməsi;
- Bank çıxarışlarının gündəlik olaraq göndərilməsi və izlənməsi;
- Gələn elektron qaimələrin aidiyyəti şəxslərə yönləndirilməsi və təsdiqlərinin alınmasının təmin edilməsi;
- Ünvan: AGA Büsiness Center, Bakı, Azərbaycan;
- İş saatı: 5 / 7; 9:00-18:00.
Tələblər
- Ali təhsil (maliyyə, mühasibatlıq və ya iqtisadiyyat üzrə arzuolunandır);
- Mühasibatlıq sahəsində azı 1 il iş təcrübəsi (və ya junior səviyyəsində ilkin biliklər);
- 1C, ERP və ya digər mühasibat proqramlarında işləmək bacarığı üstünlükdür;
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı (xüsusilə Excel);
- Diqqətli, məsuliyyətli və operativ çalışma bacarığı.