Bakı,
Azərbaycan
15.07.2025 16:49
-
15.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Xidmət səviyyəsinin ölçülməsi və rəylərin verilməsi, şikayətlərin idarə olunması mexanizmi üzrə bilik və bacarıqlar;
- Şifahi və yazılı kommunikasiya, təqdimetmə, strateji düşünmə, biznes yönümlülük, analitik zəka üzrə bacarıqlar;
- ISO 9001, ISO 10002, ISO 10003, ISO 100004 kvalifikasiyalarının mövcudluğu.
Tələblər
- Müvafiq sahə üzrə Bakalavr/Magistr dərəcəsi;
- Xidmət keyfiyyətinin idarəolunması sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili (mükəmməl səviyyədə), ingilis dili (üstünlükdür), rus dili (üstünlükdür).