AZCON Holding

Müştəri təcrübələrinin idarəolunması üzrə menecer

AZCON Holding
Ə/h razılaşma ilə
990
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
15.07.2025 16:49 - 15.08.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Xidmət səviyyəsinin ölçülməsi və rəylərin verilməsi, şikayətlərin idarə olunması mexanizmi üzrə bilik və bacarıqlar;
  • Şifahi və yazılı kommunikasiya, təqdimetmə, strateji düşünmə, biznes yönümlülük, analitik zəka üzrə bacarıqlar;
  • ISO 9001, ISO 10002, ISO 10003, ISO 100004 kvalifikasiyalarının mövcudluğu.

Tələblər

  • Müvafiq sahə üzrə Bakalavr/Magistr dərəcəsi;
  • Xidmət keyfiyyətinin idarəolunması sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dili (mükəmməl səviyyədə), ingilis dili (üstünlükdür), rus dili (üstünlükdür).