Bakı,
Azərbaycan
28.04.25
-
28.05.25
İş haqqında məlumat
- Cəmiyyətin xidmət və məhsullarından istifadə edən müştərilərə professional yardım göstərmək;
- Müraciət edən şəxs və təşkilatları dinləmək, problemlərini araşdırmaq və lazımi tədbirləri təmin etmək;
- Müştərilərə koorporativ standartlara uyğun olaraq müraciət etmək;
- Daxil olan sorğuları qəbul etmək, müvafiq şəxslərə yönləndirmək və cavab aldıqdan sonra problemin səbəbini və aradan qaldırılmasını qeyd etmək;
- Telefon və elektron poçt vasitəsi ilə müştərilərdən sifariş qəbul etmək və qeydiyyatını müvafiq proqrama aparmaq;
- Müraciətləri texniki tərəfdən düzgün qiymətləndirmək, məsləhətlər vermək, problemlərin maksimum operativ sürətdə həllini təmin etmək;
- Rəhbərliyin əmr və tapşırıqlarını yerinə yetirmək;
- Korporativ nömrə və danışıq balansı;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə.
Tələblər
- Kişi namizədlərə üstünlük verilir;
- Texniki təhsil ;
- Kompüter ilə aktiv işləmə bacarığı ;
- Dil bilikləri:Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (əla);
- 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi ;
- Nəzakətli olmaq ;
- Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, işində cəld və dəqiq olmalıdır ;
- Səbrli və təmkinli ;
- Aydın və səlis nitq qabiliyyəti ;
- Müştərilər ilə xoş danışıq ;
- Tapşırıqları operativ icra etmə qabiliyyəti ;
- Kollektivdə işləmə bacarığı.