Gəncə,
Azərbaycan
29.05.25
-
29.06.25
İş haqqında məlumat
- Qaraj təsərrüfatı ilə bağlı gündəlik inzibati və təşkilati işlərin icrasını təmin etmək;
- Gündəlik əməliyyatlar üzrə məlumatların toplanması, sistemləşdirilməsi və aidiyyəti hesabatların hazırlanması;
- Texniki xidmət, təchizat və infrastrukturla bağlı daxil olan məlumatların qeydiyyatı və sənədləşdirilməsi;
- Sənəd dövriyyəsinin və məlumat axınının vaxtında və düzgün şəkildə təşkili;
- Avadanlıqların və əmlakın istifadəsinə, texniki vəziyyətinə dair gündəlik nəzarət proseslərində iştirak etmək;
- Qaraj təsərrüfatında görülən işlərə dair statistik məlumatları hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər inzibati və təşkilati xarakterli tapşırıqları icra etmə;
- İs yeri: Gəncə şəhəri;
- İş vaxtı: 09.00-18.00;
- Peşəkar,mehriban komandada iş;
- Karyera yüksəlişi üçün perspektiv;
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə;
- Əmək haqqı müsahibə əsasında müəyyən ediləcək.
Tələblər
- Ali və ya orta ixtisas təhsilli (İdarəetmə, Logistika, Mühəndislik və ya texniki sahələr üzrə təhsil üstünlükdür)
- İnzibati işlər və sənəd dövriyyəsi üzrə azı 1 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel və Word) sərbəst işləmək bacarığı;
- Azərbaycan dilini sərbəst (rus dili biliyi arzuolunandır);
- İnzibati əməliyyatların təşkili və koordinasiyası üzrə biliklər;
- Sənədlərlə işləmə və hesabatların hazırlanması bacarığı;
- Texniki və təsərrüfat sahəsinə dair ümumi anlayışlar;
- Məsuliyyətli yanaşma və vaxtında icraetmə vərdişi;
- Operativlik və məsuliyyətlilik
- Stressə davamlı, gərgin iş rejimində işləməyi bacarmalı;
- Yüksək diqqətlilik və məsuliyyət;
- Kommunikasiya və təşkilati bacarıqlar
- Analitik və təşəbbüskar yanaşma;
- İşçilərlə nəzakətli ünsiyyət;
- İş rejiminə və prosedurlarına riayət;
- Komandada işləmə bacarığı.