Bakı,
Azərbaycan
19/11/2025
-
19/12/2025
İş haqqında məlumat
- Rəhbərliyin gündəlik iş yükünün planlaşdırılması və koordinasiya edilməsi;
- Gələn müraciətlərin, məktubların və daxili sənədləşmənin idarə olunması;
- Vergi, ödəniş, müqavilə və digər sənədlərin hazırlanmasında ofisə dəstək göstərmək;
- Görüşlərin və iclasların təşkili, toplantı qeydlərinin aparılması;
- Layihə və iş prosesləri ilə bağlı rəhbərliyə vaxtında məlumat verilməsi;
- Ofis daxili hesabatların hazırlanması və məlumatların sistemləşdirilməsi;
- Şirkətin daxili proseslərinin düzgün icrasına və koordinasiyasına dəstək olmaq.
İş şəraiti:
- Şirkət: Bahar Residence
- İş rejimi: Həftə içi 5 və ya 6 gün (şirkətin daxili qaydasına uyğun)
- Əmək haqqı: 800–1000 AZN
CV-nizi Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Tələblər
- Ali təhsil (idarəetmə, biznes və ya müvafiq sahə üstünlükdür);
- Müdir köməkçisi, administrator və ya back office sahəsində minimum 1–2 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili səlis, rus dili bilikləri üstünlükdür;
- MS Office proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmək;
- Məsuliyyətli, qayda-intizama riayət edən və operativ işləmə bacarığı.