Siyəzən,
Azərbaycan
23.10.2025 11:18
-
23.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək;
- Sənədlərin tamlığına, sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi, çeşidlənməsi, qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini təmin etmək (Kargüzarlıq işlərini aparmaq);
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətli şəkildə yerinə yetirmək;
- Məlumat mübadiləsi və koordinasiya.
İş şərtləri:
- İş rejimi: 5 günlük iş həftəsi;
- İş vaxtı: 09.00-dan 18.00-kimi;
- İş yeri: Siyəzən rayonu;
- Sumqayıt ərazisində yaşayanlara üstünlük verilir;
- Nahar və servis şirkət tərəfindən təmin olunur.
Əmək haqqı:
- Başlanğıc aylıq əmək haqqı 500 manat NET təşkil edir (Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq);
- AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat.
Müraciət üçün:
- Bu vakansiya ilə maraqlanan namizədlər öz CV-rezümelərini mövzu hissəsində “Ofis İşləri Üzrə Əməliyyatçı” qeyd etməklə qeyd olunan epoçt ünvanına əlavə edib göndərmələri xahiş olunur.
–
DİQQƏT:
- Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun olan namizədlərə geri dönüş olunacaq;
- Yalnız qeyd olunmuş ünvanına gələn cv-lərə baxılacaq;
- Zəng üzərindən müraciətlər qəbul olunmur;
- Tələbələr və Part-time iş axtaranlar üçün uyğun deyil
Tələblər
- Təhsil: Vacib deyil;
- İş təcrübəsi : Kadr kargüzarlığı sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır;
- Yaş: 20-30;
- Cins: Xanım namizədlər;
- Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel) orta istifadə;
- Kommunikasiya və komanda daxilində işləmə bacarığı.