Bakı,
Azərbaycan
11.04.25
-
11.05.25
İş haqqında məlumat
- Telefon zənglərinin cavablandırılması, xidməti məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara ötürülməsi;
- Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən yazışmalar, sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi;
- Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası;
- Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, məktub, sorğu və şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı digər sənədlərin layihələrinin hazırlanması;
- Ofisin dəftərxana ləvazimatları, istifadə olunan material və ofisin fəaliyyəti üçün lazım olan digər maddi mallarla təminatı işinin təşkili və həyata keçirilməsi;
- Ofis avadanlıqlarının, kommunikasiyanın lazımı vəziyyətinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Orqtexnika və digər cihazlar düzəlmədiyi halda təmir işlərinin və digər texniki xidmət növünün həyata keçirilməsi üçün mütəxəssisin çağırılması;
- Korporativ və onlayn xəbər resurslarında məlumatların yerləşdirilməsi;
- Rəsmi qeydiyyat;
- Ofisdə səliqə səhmani təmin etmək.
Tələblər
- Azərbaycan, Rus vəTürk dilini mükəmməl bilmək İngilis dili biliyi arzuolunandır;
- Cins- Xanımlara üstünlük verilir;
- Səriştəli ünsiyyət qurmaq və komandada işləmək bacarığı;
- MS Office proqramlarını bilmək və internetddən istifafə edə bilmək;
- Stresli vəziyyətdə işləmək bacarığı;
- İşgüzar yazışma və lazımi sənədlərin hazırlanması bacarıqları (görüş hesabatları, müştəri ilə yazışmalar, iş məktubları);
- Rəsmi geyim;
- Müzakirə etmək bacarığı;
- Çalışqanlıq.
Ofis meneceri
Tikinti və təmir