Bakı,
Azərbaycan
06.05.25
-
06.06.25
İş haqqında məlumat
- Ofisin gündəlik fəaliyyətinin təşkili və idarə olunması;
- Daxil olan və çıxan sənədlərin qeydiyyatı və arxivləşdirilməsi ;
- Telefon zənglərinin cavablandırılması, elektron poçtların idarə olunması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Tədarükçülər və digər tərəfdaşlarla əlaqələrin qurulması və koordinasiyası;
- Ofis ləvazimatlarının və texniki avadanlıqların sifarişi və təmin olunması;
- Qonaqların qarşılanması və görüşlərin təşkili;
- İş rejimi: 5 günlük;
- İş vaxtı: 9:00-18:00;
- Nahar vaxtı: 13:00-14:00;
- İstirahət günü: şənbə, bazar;
- İş yeri: Xətai rayonu, 8 Noyabr pr 23, Amay Ticarət Mərkəzinin 7-ci mərtəbəsi.
Tələblər
- Təhsil: Ali təhsil;
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl, rus dili və ya ingilis dili biliyi üstünlükdür;
- Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və yazı bacarığı (rus və ingilis dilləri əlavə üstünlükdür);
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları (Word, Excel və s.) üzrə biliklər;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik və çeviklik.