Bakı,
Azərbaycan
13.05.25
-
13.06.25
İş haqqında məlumat
- Şirkətə daxil olan sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı və aidiyyatı üzrə təhvil verilməsi
- Şirkət tərəfindən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı, zərflərə yerləşdirilməsi və lazımi tərəflərə çatdırılmasını təmin etmək
- Təşkilatın tələblərinə uyğun olaraq sənədlərin saxlanmasını təşkil etmək
- Şirkətdaxili kommunikasiyanı təmin etmək
- Şirkətdə keçirilən iclasların, görüşlərin təşkili
- Ofisin təmizliyinə nəzarət etmək
- Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək
- Ofisə gələn qonaqları qarşılamaq, gələnlərin qeydiyyatını aparmaq;
- Qonaqlara su, çayın təklif edilməsi
- Hesabat-uçot işlərini müasir avtomatlaşdırılma vasitələrindən istifadə edərək qurulmasında iştirak etmək
- Mühasibat sənədərinin saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsini təşkil etmək
- Müqavilələrin hazırlanması, imzaya verilməsi
- Baş mühasiblə işlərin birgə koordinasiyası
- Şəhərin mərkəzində yerləşən ofis
- 5 günlük iş qrafiki
- Minimal əmək haqqı 600 AZN + bonuslar
- Yalnız yerli namizədlər üçün
Tələblər
- Ali təhsil
- Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl danışıq bacarıqları (ingilis dili arzuolunandır)
- Ofis meneceri kimi minimum 1 il iş təcrübəsi
- MS Office proqramlarını yaxşı bilməli
- 1C mühasibatlıq-maliyyə modulu ilə və ya digər CRM/ERP sistemləri ilə iş təcrübəsi arzu olunandır
- Ünsiyyət qurmaq və danışıqlar aparmaq bacarığı