Bakı,
Azərbaycan
02.07.2025 16:22
-
02.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Gündəlik kargüzarlıq işinin təşkili və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi, yönləndirilməsi zamanı icrasına nəzarət;
- Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq şirkət daxili kargüzarlıq işlərinin səmərəli təşkili, sənədlərin və qeydiyyatının aparılması;
- Ofis daxili inzibati işlərin görülməsini təşkil etmək və ofisin təmizliyinə nəzarət etmək;
- Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək
- E-mail və yazışmaları həyata keçirtmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;
- Nahar şirkət tərəfindən verilir;
- İş qrafiki - 6 günlük;
- Həftə içi 10:00 – 18:00;
- Şənbə 10:00-15:00;
- İş yeri: Bakı, Babək pr. 2360.
Tələblər
- Ali və ya orta ixtisas təhsili (müvafiq sahə üzrə);
- Cinsi – Qadın;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili sərbəst, İngilis dili sərbəst;
- İş təcrübəsi: 1 il;
- Komandada işləmək qabiliyyəti;
- MC ofis proqramlarında müstəqil inkişaf;
- Kreativ, məsuliyyətli, ünsiyyətcil, gülərüz, aktiv, səliqəli olması vacibdir.