Bakı,
Azərbaycan
04.07.2025 14:32
-
04.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Ofis ləvazimatlarının sifarişi və ehtiyat stokun izlənməsi;
- Ofis daxili gündəlik işlərin təşkili və koordinasiyası;
- Sənədlərlə işləmə və kargüzarlıq bacarığı;
- İşçi heyəti və digər struktur bölmələri ilə koordinasiyalı işin təşkili;
- Tapşırıqların operativ icra edilməsi.
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: 700 Azn;
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00;
- Korporativ nömrə və danışıq balansı.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Detallara qarşı diqqətlilik və məsuliyyətlilik;
- MS Office proqramlarını və ofis texnikasından istifadə qaydalarını bilməli;
- 1C 8.3 ERP proqramından yüksək səviyyədə istifadə bacarıqları;
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi: 1-3 il;
- Azərbaycan dili mükəmməl səviyyədə, rus və ingilis dilləri arzuolunandır;
- Məsuliyyətli, ciddi, punktual, işgüzar, məqsədyönlü.