Bakı,
Azərbaycan
20.08.2025 05:11
-
20.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkət daxilində sənədləşmə işlərinin təşkili. Müqavilə və digər hüquqi sənədlərin hazırlanması. Satış menecerinə təqdim olunması;
- Təchizat və digər qovluqların yığılmasının təşkili;
- Logix proqram təminatında mal və xidmət alışı, silinməsi və s təşkili. Hesab-fakturaların hazırlanması;
- Şirkətə daxil olan korporativ sorğuların (zəng,e-mail) satış menecerinə yönləndirilməsi. Eyni zamanda fərdi müştəri sorğularının (telefon,e-mail, sosial şəbəkələr və s) cavablandırılması;
- Gələn qonaqların və ya müştərilərin qarşılanması;
- Şirkətə daxil olan zənglərin, e-mail-lərin qeydlərini aparmaq, lazımi bölməyə yönləndirmək, deadline üzrə nəzarətində saxlamaq və vaxtında cavablandırmaq;
- Sorğulardan yaranmış görüşlərin təşkili, istəklərin öyrənilməsi, təqdimatın hazırlanması və təqdim olunması;
- Dizayn, təmir-tikinti sahəsindəki şirkətlərin dərindən araşdırılması və qiymət strategiyalarının öyrənilməsi;
- Şirkətin, menecerin, rəhbərin, dəvət aldığı tədbirlərin, görüşlərin siyahısını tutmaq və daimi nəzarətdə saxlamaq. Görüşlərin vaxtını, qeydlərini və hazırlıqlarını həyata keçirtmək;
- Ofis, kargüzarlıq, satışla əlaqəli digər işləri görməli, əlavə bilgilər əldə etməlidir;
- Ofis üçün zəruri malların, ofis avadanlıqlarının, gündəlik ehtiyacların alınmasını həyata keçirtmək. Ofis xərclərinin hesablanması, ödənişlərin sənəd dövriyyəsi;
- İş sahəsinin təmizliyinə, mövcud iş yerinin işlək vəziyyətdə olmasına, əməkdaşların iş masaları və oturacaqların, istifadə etdikləri kompyuter və digər avadanlıqların sazlığına nəzarət etmək, münbit iş şəraiti yaratmaq;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirmək.Nəzarətdə olan tapşırıqları hər günün sonunda menecerə (İR,rəhbər, direktor)-a göndərmək;
- Verilən tapşırıqlar üzrə həftəlik, aylıq və rüblük raportları hazırlamaq və təqdim etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirmək.
Nə təklif edirik:
- Əmək haqqı: 500-600 azn (namizədin bilik və bacarığına əsasən daha yüksək ola bilər);
- Korporativ nömrə (internet və danışıq paketləri);
- Vəzifə tələblərinə uyğun olan bütün təlim xərclərinin müəssisə tərəfindən qarşılanması.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini [email protected] mail ünvanına "Ofis meneceri" başlığı altında göndərə bilərlər.
Tələblər
- Xanım namizəd tələb olunur;
- Ali təhsil (Memarlıq və İnşaat Universitetində təhsil üstünlükdür);
- Analoji sahədə 1 ildən yuxarı təcrübə;
- Güclü kommunukasiya və kordinasiya bacarıqları;
- Azərbaycan dili biliyi mükəmməl, İngilis və Rus dili bilikləri əlavə üstünlükdür.