Bakı,
Azərbaycan
19.09.2025 10:58
-
19.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi;
- Ofis daxilində sənəd dövriyyəsinin və iş axışının effektiv təşkili;
- Ofisin gündəlik ehtiyaclarının və təchizatının təmin olunması;
- Ofisə gələn qonaqların qarşılanması.
Əlavə məlumat:
- İş yeri: Luxen Plaza;
- Əmək haqqı: Başlanğıc üçün 600 AZN.
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini qeyd olunan email ünvanına göndərə bilərlər.
Əlaqə nömrəsi: +994999330303
Tələblər
- Ofis meneceri və ya oxşar sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Yaş: 24 yaş və daha yüksək;
- Ancaq xanım namizədlər;
- Yaxşı səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- Komanda ilə işləmək qabiliyyəti;
- Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel, Outlook və s.) yüksək səviyyədə bilik;
- Sənədlərin düzgün tərtibi və təqdim olunması bacarığı.