Bakı,
Azərbaycan
02/12/2025
-
09/12/2025
İş haqqında məlumat
- Şirkətin adına ünvanlanmış elektron və kağız daşıyıcıda olan sənədlərin qeydiyyata alınması, skan edilməsi və icraçılara təqdim olunması;
- Gələn qonaqların qarşılanması və yönləndirilməsi;
- Telefon zənglərinə cavab vermək;
- Ofisin gündəlik işlərinin təşkili və idarə olunması;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icra olunması;
- İclas otağının və cavabdeh olduğu digər iş sahələrinin iş üçün hazır vəziyyətdə saxlanması.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- İş vaxtı: 09.00-dan 18.00-kimi;
- İş yeri: Bakı şəh., Nərimanov ray.
Əmək haqqı:
- Başlanğıc aylıq məvacib 600 manat NET təşkil edir (Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq);
- AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat.
Tələblər
- Təhsil : Ali təhsil;
- İş təcrübəsi : Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi olmalı;
- Microsoft Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili – tam sərbəst. (İngilis dili biliyi üstünlükdür).
Müraciət üçün:
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Ofis menecer” yazaraq "CV göndər📤" düyməsindən istifadə edərək göndərə bilər.