Bakı,
Azərbaycan
04.08.2025 12:04
-
04.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Ofis daxili inzibati işlərin təşkili və gündəlik iş axınının idarə olunması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların icrası və hesabatların hazırlanması;
- Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və sistemləşdirilməsi;
- Telefon zənglərinin cavablandırılması və yazışmaların aparılması;
- Ofis ləvazimatlarının və texniki vasitələrin təmin olunmasına nəzarət;
- İşçilər üçün inzibati dəstəyin göstərilməsi (ezamiyyətlər, təqvim planlaşdırılması və s.);
- Qonaqların və müştərilərin qarşılanması, görüşlərin təşkili;
- Arxiv sisteminin təşkil olunması və sənədlərin düzgün saxlanmasına nəzarət.
İş şəraiti
- İş yeri: "Vitta Elmi-Texniki" MMC;
- İş yeri ünvanı: 20 yanvar metro, Tbilisi prospekti 129.;
- İş rejimi - 5 iş günü, saat 10:00-dan-19:00-a kimi;
- Əmək haqqı: 700 manat.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
- Организация внутренней административной работы офиса и управление повседневным рабочим процессом Выполнение поставленных руководством задач и подготовка отчетов;
- Регистрация и систематизация входящих и исходящих документов;
- Ответ на телефонные звонки и ведение переписки;
- Контроль за обеспеченностью канцелярскими принадлежностями и техническими средствами;
- Оказание административной поддержки работникам (командировки, календарное планирование и т.д.));
- Прием гостей и клиентов, организация встреч;
- Организация архивной системы и контроль за правильным хранением документов.
Условия:
- Место работы: "Vitta Elmi-Texniki" MMC;
- Адрес места работы: метро 20 января, Тбилисский проспект 129;
- Режим работы - 5 рабочих дней, с 10:00-19:00;
- Заработная плата: 700 манат.
Интересующиеся кандидаты могут отправить свое резюме на электронный адрес в кнопке Откликнуться.
Tələblər
- Yaş həddi: 20 – 35 yaş;
- Ali və ya orta ixtisas təhsili;
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Yüksək ünsiyyət və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Məsuliyyətli və punktual olmaq;
- Azərbaycan dili səlis, Rus dili səlis, İngilis dili orta.
- Возрастной предел: 20 – 35 лет;
- Высшее или среднее специальное образование;
- Минимальный опыт работы в соответствующей области 1 год;
- Возможность работы в программах MS Office;
- Высокие коммуникативные и организаторские способности;
- Быть ответственным и пунктуальным;
- Азербайджанский свободно, русский свободно, английский средний.