Bakı,
Azərbaycan
17.10.2025 03:10
-
17.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Çağrı mərkəzi bölməsinin işinin idarə olunması;
- Tələb olunan hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə məlumat verilməsi;
- Danışıq etikasına əsasən, daxil olan zənglərin cavablandırılmasına nəzarət etmək və zəruri hallarda icra etmək;
- Təqdim edilmiş maliyyə və əməliyyat hədəflərinə çatmaq üçün işin təşkili;
- Çağrı mərkəzi heyətinin bilik və bacarığının inkişaf etdirilməsi;
- Müştərilərdən daxil olan sifarişlərin düzgün qəbul edilməsi və yönləndirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Müştərilərə məhsul/endirim/aksiya/yeni açılmış filiallar barədə dəqiq və ətraflı məlumatın təqdim edilməsinə nəzarət etmək;
- Müştəri məmnuniyyəti üçün çalışmaq;
- Şirkətimizin xidmətləri haqda məlumat vermək;
- Gələn sifarişləri təsdiqləmək;
- Doğru və aydın tələffüz, yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət bacarığı;
- Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq.
İş şəraiti
- İş qrafiki 6 günlük;
- İş saatı 9:00 - 18:00;
- Əmək haqqı 700 AZN.
Əlaqə ömrəsi: 0502738483
CV-ləri qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.
Tələblər
- Yaş həddi: 19-35;
- Gülər üz,səlis danıq qabiliyyəti olmalı,kollektivlə işləmə bacarığı;
- 1 ildən 3 ilə kimi təcrübə;
- Təhsil: Ali təhsil.