Bakı,
Azərbaycan
10.06.2025 10:49
-
10.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkət brendini təbliğ etmək məqsədilə PR strategiyaları hazırlamaq və həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Hədəf kütlə gözləmələrini ölçməyə istiqamətli ictimaiyyət araşdırmaların icra edilməsi;
- Şirkətin hədəf, məhsul və ya xidmətlərini tanıtmaq üçün strategiyaların inkişaf etdirilməsi;
- Mediada kifayət qədər izləyici kütləsi olan nümayəndələr, influencerlər və digər əsas maraqlı tərəflərlə əlaqələr qurmaq və onları inkişaf etdirmək;
- Media sorğularını müntəzəm və dəqiqliklə cavablandırmaq, böhran anlarında kommunikasiya idarəetməsini təmin etmək;
- Media fəaliyyətlərinin proqramlaşdırılması;
- Marketinq fəaliyyətlərini təkmilləşdirmək üçün təkliflər hazırlamaq;
- Brendin ümumi vizual və mətn üslubunun qurulması və qorunması;
- Tədbirlər üçün video və fotoların çəkilişlərini təşkil etmək və media planları ilə əlaqədar işləri həyata keçirmək;
- Daxili və xarici maraqlı tərəflərlə kommunikasiya və əməkdaşlığı təmin etmək;
- Yaradıcı marketinq kampaniyaları üçün ideyalar hazırlamaq və beyin fırtınası sessiyaları keçirmək;
- Sosial media hesablarının aktiv olaraq idarə olunmasının təmin edilməsi;
- Web saytlar üçün çıxarılan məzmunların nəzarət və idarə edilməsi
- Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən şifahi və yazılı tapşırıqları icra etmək;
- İş qrafiki: həftənin 6 günü (bazar ertəsi-şənbə) saat 09:00-dan 17:00-dək;
- İş rejimi: 6 iş günü ;
- İş qrafiki: saat 10 00-18 00.
Tələblər
- PR, Marketinq, Kommunikasiya, Jurnalistika və ya oxşar sahələr üzrə bakalavr və ya magistratura dərəcəsi;
- PR, media menecmenti və ya marketinq sahəsində minimum 2 il təcrübə;
- Yeniliklərə açıq, diqqətli və təşkilatçılıq qabiliyyəti yüksək, güclü layihə idarəetmə bacarığına sahib;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində axıcı danışıq və savadlı yazı qabiliyyəti;
- Komanda ilə işləmək və müxtəlif şöbələrlə əməkdaşlıq bacarığı;
- Təşəbbüskar və nəticə yönümlü olmaq;
- Davamlı, çevik və məsuliyyətli kommunikasiya situasiyalarında özünü itirməyən.