Bakı,
Azərbaycan
29.04.25
-
29.05.25
İş haqqında məlumat
- Rəqəmsal marketinq strategiyasının yaradılmasında iştirak etmək;
- Marketinq kommunikasiyasında istifadə edilən materialların – çap, sosial media, brendinq - qrafik dizaynların hazırlanması;
- Dizayn tapşırıqların dəqiq və vaxtında təqdim etmək üçün komanda üzvləri, menecment və sorğu göndərən tərəflə koordinasiya, tapşırıqların cari statusu haqqında bu tərəflərin məlumatlandırması;
- Sorğunu dəqiq başa düşmək və gözlənilən nəticəyə uyğun yaradıcı və müvafiq sektorun ən yaxşı təcrübələri nəzərə alınmaqla praktik həlllərin təqdim edilməsi;
- Süni intellekt, dizayn trendləri və proqramların izlənilməsi, bu xüsusiyyərlərin görülən işlərə əks edirilməsi;
- UI/UX və motion bacarıqları üstünlükdür;
- İş yeri Bakı şəhərindədir. Eyni zamanda hibrid və distant çalışma formatları da nəzərdən keçirilə bilər. Formatından asılı olmayaraq bu tam ştatlı bir vəzifədir və frilanser xidməti nəzərdə tutulmur.
Tələblər
- Reklam və ya rəqəmsal (digital) agentliklərdə və ya korporativ şirkətlərdə 2 ildən çox təcrübə;
- Dizayn proqramlarında peşəkar səviyyədə işləmə bacarığı (Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign, XD);
- Zamanlamaya dair peşəkar yanaşma nümayiş etdirmə bacarığı – Punktuallıq;
- Bir neçə layihəni eyni anda idarə etmək və prioritetləşdirmə bacarığı;
- Dizayn trendlərini anlamaq və onların kommersiya yönümlü tapşırıqlarda tətbiq etmə bacarığı;
- Çap, mətbəə işi barədə məlumatlı olmaq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Araşdırmaçı, yaradıcı və innovativ xarakter. Planlı, səliqəli iş üslubu.