Bakı,
Azərbaycan
30.10.2025 03:22
-
30.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Korporativ müştərilər, distribütorlar və satıcılarla davamlı və səmərəli əlaqələrin qurulması;
- Müştəri portfelinin, müqavilələrin, satışın və kredit risklərinin idarə edilməsi;
- Region üzrə bazar tendensiyalarının araşdırılması və müvafiq hesabatların hazırlanması;
- Yeni məhsulların təqdimatı və müştərilərin ehtiyaclarına uyğun təkliflərin hazırlanması;
- Müştəri rəylərinin toplanması və xidmət keyfiyyətinin artırılması üçün aidiyyəti şöbələrə ötürülməsi;
- Yeni müştərilərin axtarışı və cəlb olunması ilə müştəri bazasının genişləndirilməsi;
- Şirkətin strateji baxış və planlarının mövcud müştərilərə çatdırılması;
- TMS Pro sisteminə müştəri şikayətlərinin düzgün və vaxtında daxil edilməsi;
- Fövqəladə hallarda fövqəladə tədbir planlarına uyğun hərəkət etmək;
- API SPEC Q1, ISO 9001, 14001, 45001 və 50001 standartlarına uyğun sənədlərin tətbiqi.
Biz nə təklif edirik:
- Könüllü tibbi siğorta;
- Servis avtobusu;
- Şəxsi və peşəkar inkişaf imkanları;
- İşçi rifahını dəstəkləyən, inklüziv iş mədəniyyəti;
- İşçi mükafatlandırma proqramları və timbildinq fəaliyyətləri;
- Digər imtiyazlar .
CV-ni müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun mövzu xanasında qeyd etməklə Müraciət Et düyməsində göstərilən elektorn poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Tələblər
- İqtisadiyyat və ya Marketinq sahəsində ali təhsil;
- 2 ili sahə üzrə olmaqla, ümumi 3 il iş iş təcrübəsi;
- İngilis dili biliyi və MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- Satış prosesləri və müştəri ilə iş üzrə təcrübə ;
- Bazar araşdırılması;
- Satış strategiyasının inkişaf etdirilməsi;
- Güclü analitik və strateji düşüncə qabiliyyəti.
Tələb olunan kompetensiyalar:
- Müştəriyönümlülük;
- Əməyin mühafizəsi qaydalarından xəbərdar olma;
- Bütövlük;
- Yenilikçilik.