Bakı,
Azərbaycan
09.09.2025 02:46
-
09.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Ofisə gələn qonaqların qarşılanması və müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;
- Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatının aparılması və müvafiq şəxslərə çatdırılması;
- Ofis ləvazimatlarının sifariş edilməsi və uçotunun aparılması;
- Struktur bölmələrə, xüsusən də HR şöbəsinə inzibati işlərdə dəstək göstərilməsi;
- Telefon zənglərinin cavablandırılması və lazımi məlumatların ötürülməsi;
- Ofis daxilində gündəlik inzibati işlərin koordinasiyası.
İş şəraiti
- İş yeri: Bakı şəhəri, Bayıl qəsəbəsi, Sabah Residence kompleksi;
- İş rejimi: Tam ştat;
- Əmək haqqı: 600 – 700 AZN (net).
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Tələblər
- Ali və ya orta ixtisas təhsili;
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilində səlis danışıq, rus və ingilis dillərini bilməsi üstünlükdür;
- MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
- Yüksək ünsiyyət bacarığı, məsuliyyətli və operativ olma.