AEM Elektron

Ruijie Reyee və Hikvision brendi üzrə Brend menecer

AEM Elektron
Ə/h razılaşma ilə
1803
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
07.08.2025 11:43 - 07.09.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Məhsulun bazarda mövqeyini izləmək (məhsul satışının gedişatı, bunun üçün tələbat), istehlakçıların məhsula münasibətini müəyyənləşdirmək, şirkətin imicinin müntəzəm tədqiqatını aparmaq;
  • Qiymət siyasətinə və rəqib məhsullara olan tələbata nəzarət etmək, rəqiblərin oxşar məhsullarına nisbətən məhsulun mövqeyini müəyyən etmək;
  • Satış həcmlərini proqnozlaşdırmaq;
  • Sifariş edilən məhsulların ölkəyə gətirilməsinə, Şirkətə çatdırılmasına və məhsulların mağazalar arasında müvafiq qaydada bölüşdürülməsinə biləvasitə nəzarət etmək;
  • Məhsulun satılması üçün sxemlər hazırlamaq (yeni satış bölmələrindən mövcud dağıdıcı kanalların bərpasına qədər);
  • Məhsul üçün qiymət siyasətini inkişaf etdirmək, malların satış şərtlərini müəyyən etmək (fərdi müştərilər qrupuna endirimlər və faydalar sistemi);
  • Potensial alıcılara və istehlakçılara məhsul təqdimatları, tematik seminarlar (istehlak xassələri və məhsul keyfiyyətləri üzrə peşəkar məsləhət) təşkil etmək;
  • Məhsulun xüsusiyyətlərini tədqiq etmək, marketinq araşdırmalarının nəticələrinə əsasən istehlakçıların məhsula olan tələblərini təhlil etmək;
  • Məhsulun irəliləməsi və satışı üçün bir sıra öhdəlikləri həyata keçirmək;
  • Effektiv srateji marketinq və brendinq planları hazırlayıb həyata keçirmək yolu ilə brendin satışına təsir etmək;
  • Rəqiblərin qiymət siyasətini, bazar payını, satış aktivliyini araşdırmaq.

İş qrafiki həftənin 5 günü (I-V günlər)

Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Tələblər

  • Ali təhsil;
  • Ruijie Reyee və Hikvision brendi haqqında müvafiq bilik və təcrübəyə malik olması (!)
  • Ən azı 3 il iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dili yüksək səviyyədə;
  • Yüksək səviyyədə görüşlərin,danışıqların aparılması üzrə bacarıqlar;                           
  • İşi planlamaq bacarığı  ;                                                                     
  • Strateji düşüncə bacarığı  ;                                                                             
  • İşgüzar əlaqələrin qurulması qaydaların .

Bilməlidir

  • Biznesin əsaslarını, qiymətləndirmə üsullarını, strategiya və qiymətlərin taktikasını, marketinqin əsaslarını;
  • Bazarın inkişaf modellərini və mallara tələbatın formalaşmasını;
  • Biznesin idarəedilməsini;
  • Reklam kampaniyalarının formalarının və metodlarının əsaslarını;
  • Marka xüsusiyyətlərini.