Bakı,
Azərbaycan
24.10.2025 05:03
-
24.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkətin satınalma prosesini təşkil və idarə edir;
- Tədarükçülərin seçimini aparır, alış tələblərini tələb olunan qiymət səviyyəsində nəzərdən keçirir və şöbə rəhbərlərini alınacaq mallar barədə məlumatlandırır;
- Xarici və yerli təchizatçıları araşdırır, seçim edir və təchizatçı bazasını daima yeniləyir;
- Satınalma bazarını araşdırır, xərclərin və satınalma şərtlərinin yaxşılaşdırılması üçün yeni təchizatçıları cəlb edir;
- Xarici və yerli təchizatçılarla, o cümlədən endirimlər və sərfəli kredit şərtləri barədə danışıqlar aparır;
- Şirkətin bütün təsdiqlənmiş tələbnamələrini əlaqələndirir;
- Satın alınmış xammal, mal, materiallar və xidmətlərin məlumat bazasını hazırlayır və yeniləyir, xarici və yerli təchizat xərclərinə nəzarət edir, aidiyyəti şəxslərə hesabat verir;
- Satınalmalar üçün rəqabətli qiymət sorğusu (RFQ) sisteminə nəzarət edir;
- Üçüncü şəxslərlə imzalanan müqavilələrin detallarını və xərclərini uzlaşdırır;
- Şirkətin inzibati və qeydiyyat tələblərinə riayət edir;
- Satınalmaların aidiyyəti şəxslərə çatdırılması barədə hesabat verir;
- Tələb olunduqda daşınma və gömrük məsələlərini həll edir.
Tələblər
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, Menecment və ya aidiyyəti sahələr);
- Müvafiq sahədə minimum 5 il iş təcrübəsi (ən azı 2 il rəhbər vəzifədə);
- Təchizat bazarı və satınalma prosedurları üzrə biliklər;
- Effektiv ünsiyyət və danışıqlar aparmaq bacarığı;
- Məsuliyyətli, detallara diqqətli;
- MS Office və 1C proqramlarını bilmək;
- Azərbaycan dili zəruridir, rus və/və ya ingilis dili üstünlükdür.