Bakı,
Azərbaycan
11.06.2025 15:07
-
11.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Satınalma Komissiyasının qərarına uyğun olaraq Satıınalma Komissiyasının katiblik funksiyasını həyata keçirmək;
- Satınalma Komissiyanın nəzarəti altında müəssisənin bütün satınalma metodları üzrə satınalmaların həyata keçirmək və tələb olunan sənədləşmə işlərini daxili qaydalara yerinə yetirmək;
- Satınalmaların təşkilini və rəhbərliyin göstərişləri əsasında tələb olunan müxtəlif sənədlərin hazırlanmasını təmin etmək;
- Tələb olunan predmetlərlə bağlı şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, uyğunluğunun yoxlanması və ən optimal təkliflərin komissiyaya təqdim olunmasını təmin etmək;
- Yerinə yetirilən işlər haqda mütəmadi hesabatların hazırlanması və müvafiq idarətmə orqanına təqdim olunmasını təmin etmək;
- Fəaliyyətinə dair sənədləri qanunvericiliyə və Şirkətin fəaliyyətini tənzimləyən daxili normativ sənədlərə müvafiq qaydada tərtib etmək;
- Gördüyü işlərin elektron reyestrini aparmaq;
- Satınalma zamanı təqdim edilən sənədlərin təhlilini həyata keçirmək və yarana biləcək riskləri öncədən dəyərləndirilməsində iştirak etmək;
- Komissiyanın fəaliyyətinə uyğun olaraq bazarın təhlili, tələb olunan malların yerli və xarici bazarda araşdırılmasını təmin etmək;
- Müəssisənin fəaliyyəti ilə bağlı digər əlaqədar işləri və rəhbərliyin göstərişlərini icra etmək.
Tələblər
- Ali təhsil;
- İş təcrübəsi: ən azı 3 il (satınalmalar sahəsində);
- Xarici dillər: rus (yüksək səviyyədə), ingilis (orta səviyyədə);
- Ofis proqramları (MS Word, Excel, Powerpoint) ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Dövlət satınalmaları haqqında qanunvericiliyi üzrə bilik;
- Analitik düşüncə tərzi, ünsiyyət qurmaq bacarığı, kollektivdə işləmək və vaxtın idarə edilməsi bacarığı.