Sumqayıt,
Azərbaycan
22/12/2025
-
05/01/2026
İş haqqında məlumat
- Satınalma üzrə qaydaların yazılmasında dəstək olmaq;
- Prosedurlara riayət olunmasını təmin etmək üçün satınalma komandasına dəstək göstərmək;
- Satınalma şöbəsinin illik büdcəsinin hazırlanmasında dəstək olmaq;
- Sifarişlər əsasında bazar araşdırmasını etmək;
- Ehtiyatların miqdarına nəzarət etmək;
- Analiz edib uyğun satıcını seçmək;
- Tələb olunduğu təqdirdə təklifləri qiymətləndirməyə yardım etmək üçün mütəxəssis məsləhətindən istifadə etmək;
- Tender qiymətləndirmə planına, prosedurlarına uyğun olaraq təklifi qiymətləndirmək və seçim etmək;
- Satınalma tələblərinə uyğun olaraq malları təhvil almaq;
- Prosedur qaydalarına uyğun olaraq mal və ya xidmətlərin qəbul edilməsini təsdiq etmək, ödənişlər üçün hesabları emal etmək;
- Sifarişçinin tələblərinə uyğun olaraq razılaşdırılmış vaxt qrafiki çərçivəsində satınalma prosesini yekunlaşdırmaq;
- Alınan və göndərilən sifarişlərin sənədlərini təmin etmək;
- Yük anbara və ya layihəyə çatana qədər sifarişi izləmək;
- Prosedurlara uyğun olaraq müvafiq mal və xidmətləri satın almaq məqsədi ilə seçimləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək və təyin etmək üçün bazarı araşdırmaq;
- Potensial satınalmaçılar arasında ən yaxşı təklifi müəyyən etmək üçün qiymətləri, texniki şərtləri və çatdırılma tarixlərini müqayisə etmək;
- Podratçılarla müqavilə razılaşmaları rəsmiləşdirilməməyənə qədər işə başlamamaq;
- Satınalma prosesinə uyğun olan və bütün tərəflər üçün icrası məcburi olan müqavilə razılaşmaları üzrə danışıqlar aparmaq, onları rəsmiləşdirmək, siyasət və prosedurlara uyğun olaraq məlumat vermək;
- Dəqiqliyi, terminləri və texniki şərtləri yoxlamaq üçün sifarişləri nəzərdən keçirmək;
- Müqavilələrin və sifarişlərin statusunu izləmək.
İş şəraiti:
- 5 günlük iş qrafiki
- İş yeri: Sumqayıt şəhəri
- Könüllü tibbi sığorta təminatı
- Korporativ nömrə
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin olunur
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcək.
Tələblər
- Ali təhsilli (iqtisadiyyat üzrə);
- Müvafiq sahə üzrə 3-5 il iş təcrübəsi;
- MS Office (Word, Excell, Power Point) proqramlarında işləməyi bilməli;
- Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, planlaşdırmaq və təşkil etmək, komandada işləmək bacarıqları;
- Dəqiqlik, detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- İstehsalat üzrə təcrübə olması üstünlükdür;
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV formasını "CV göndər📤" düyməsindən istifadə edərək mövzu hissəsinə “Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis” yazaraq göndərə bilərlər.