Bakı,
Azərbaycan
24.10.2025 11:09
-
24.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Satınalma sifarişlərinin sistemə daxil edilməsi və yenilənməsi.
– - Satınalma sifarişlərinin electron-məlumat bazasına daxil edilməsi.
– - Təchizatçılarla ilkin əlaqələrin yaradılması və onlar haqqında məlumatların toplanması;
- Çatdırılmaların izlənilməsi və şöbəyə məlumat verilməsi;
- Satınalma mütəxəssislərinə inzibati dəstək göstərmək;
- Satınalma üzrə hesabatların hazırlanmasında köməklik etmək;
- Sənədləri və məlumatları electron-məlumat bazasına daxil etmək;
- Təchizatçılarla ilkin əlaqəni qurmaq;
- Satınalma prosesinə inzibati dəstək vermək;
- Rəhbərliyin verdiyi bütün tapşırıqları yerinə yetirilmək.
Əmək haqqı:
- Başlanğıc aylıq məvacib 800 manat təşkil edir (Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq);
- AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat
Müraciət üçün:
- Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Satınalma üzrə assistent” qeyd edərək qeyd olunan epoçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
DİQQƏT:
- Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun olan namizədlərə geri dönüş olunacaq;
- Yalnız qeyd olunmuş ünvanına gələn cv-lərə baxılacaq;
- Zəng üzərindən müraciətlər qəbul olunmur;
- Tələbələr və Part-time iş axtaranlar üçün uyğun deyil.
Tələblər
- Təhsil: Ali təhsil;
- İş təcrübəsi: satınalma/supply chain sahəsində müvafiq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və İngilis dillərində sərbəst ünsiyyət;
- Yüksək təşkilatçılıq və ünsiyyət bacarıqları;
- Microsoft Office proqramlarında (Excel, Word, Outlook) işləmək bacarığı;
- Eyni anda bir neçə işi icra edə bilmə və vaxtı idarəetmə bacarığı.