Bakı,
Azərbaycan
12.05.25
-
12.06.25
İş haqqında məlumat
- Tədarükçülərlə işgüzar münasibətlərin qurulması və müqavilələrin idarə olunması;
- Mal və xidmətlərin alış prosesinin təşkil olunması və sənədləşdirilməsi;
- Satınalma sifarişlərinin hazırlanması və sistemə daxil edilməsi;
- Təchizatçılarla qiymət təhlilinin aparılması və ən sərfəli təkliflərin seçilməsi;
- Hesab-fakturaların yoxlanılması və mühasibat uçotuna düzgün daxil edilməsi;
- E-gov, Vergi Portalı və digər dövlət platformalarında işlərin aparılması;
- Aylıq hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Mal-material uçotunun aparılması və daxili sənədləşmənin dəqiq tərtibi;
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00 – 18:00);
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında müəyyən olunur (təcrübə və bacarıqlardan asılı olaraq rəqabətqabiliyyətli maaş təklif olunur);
- Ünvan: Həsən əliyev 12 a. (İnqilab 17) avrasıya klinikasının yanında rahat marketlə yanaşı;
- Stabil iş yeri, peşəkar və mehriban kollektiv.
Tələblər
- Ali təhsil (Maliyyə, Mühasibat, İqtisadiyyat və ya əlaqəli sahələr üzrə);
- Satınalma və ya mühasibat sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Mühasibat uçotu prinsipləri və vergi qanunvericiliyi haqqında biliklər;
- 1C (və ya digər ERP sistemləri) proqramında sərbəst işləmə bacarığı;
- MS Excel və Word proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmə;
- Analitik düşüncə, məsuliyyətlilik və işdə dəqiqlik;
- Komandada işləmə və effektiv ünsiyyət bacarığı.