Bakı,
Azərbaycan
09.05.25
-
09.06.25
İş haqqında məlumat
Kosmetika Brendinə Satınalma və Kateqoriya Meneceri Axtarılır!
Kosmetika sahəsində güclü bir brend qururuq – keyfiyyətli, trendləri müəyyən edən və yerli-beynəlxalq bazarlarda tanınacaq kosmetika markası! Bu brendin qurulmasında bizimlə birlikdə yol getmək üçün Satınalma və Kateqoriya Meneceri axtarırıq.
Öhdəliklərin nələr olacaq?
- Kosmetika məhsullarının satınalma prosesini vaxtında və şirkət prosedurlarına uyğun icra etmək;
- Yerli və xarici bazarların təhlili, potensial təchizatçıların araşdırılması və seçimi;
- Tələb olunan məhsullar üzrə bazar trendlərini və istehlakçı ehtiyaclarını təhlil etmək;
- Təchizatçılarla effektiv danışıqlar aparmaq, müqavilə şərtlərini təhlil edib bağlamaq;
- Məhsul kateqoriyalarını formalaşdırmaq, çeşidlərin planlaşdırılması və təkmilləşdirilməsi;
- Satınalma və xərclərlə bağlı analitik hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
- Təchizatçı bazasını qurmaq və onları qiymətləndirmək;
- Brendin inkişafı ilə bağlı rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək.
Təklif edirik: - Azərbaycanın yeni kosmetika brendində əsas rolu oynamaq imkanı;
- Yaradıcı və azad qərarvermə mühiti;
- Karyera inkişafı və beynəlxalq bazara çıxış perspektivi;
- Bakı şəhərində, rahat ofis (RST Global Plaza, Ulduz m/s yaxınlığı);
- Rəsmi əmək müqaviləsi və 5 günlük iş rejimi.
Gələcəyin brendini birlikdə quraq!
Özünü bu brendin bir parçası kimi görürsənsə, CV-ni və varsa, yaratdığın layihə və portfolionu bizimlə paylaş – [email protected] ünvanında səni gözləyirik!
Tələblər
- Ali təhsil (iqtisadiyyat, marketinq və ya idarəetmə sahəsində üstünlükdür);
- Kosmetika və ya retail sektorunda minimum 1-3 il təcrübə;
- Azərbaycan və ingilis dillərində danışıq bacarığı (rus və türk dili üstünlükdür);
- Trendləri izləməyi sevən, estetik və analitik düşüncəli biri;
- Təchizatçı münasibətlərində peşəkar yanaşma və danışıqlar bacarığı;
- MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel) sərbəst işləmə qabiliyyəti;
- Komanda ruhu, nəticə yönümlü və təşəbbüskar yanaşma.