Bakı,
Azərbaycan
10.09.2025 10:33
-
10.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkət daxili Satınalma Prosedurlarına və Əmrlərinə riayət olunmasına nəzarət, Satınalmalar üzrə strategiyanın inkişafı, idarə edilməsi və həyata keçirilməsi;
- Açılan sifarişlərin tələblərinin vaxtında və dəqiq təchiz edilməsini təmin etmək;
- Xarici və daxili şirkətlərlə əlaqələr, əməkdaşlıqlar qurmaq, partnyorların cəlb olunması istiqamətində danışıqlar aparmaq və müqavilələr hazırlayıb təsdiq üçün təqdim etmək;
- Partnyor şirkətlərin məlumat bazasını yaratmaq, o cümlədən etibarlı, peşəkar, sağlam podratçı və təchizatçı bazasının inkişaf etdirilməsinin təşkili və nəzarəti;
- Sifarişlər üzrə bazar araşdırması aparmaq və yeni tədarükçülər tapmaq;
- Daxili və xarici bazarların araşdırılmasının təşkili və mexanizmin işləməsinə nəzarət;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş mövzu ilə bağlı tədqiqaqtlar aparmaq və nəticələr barədə hesabatlar hazırlamaq;
- Təchizatçı şirkətlərlə işgüzar yazışma və danışıqlarda iştirak etmək;
- Qiymət araşdırılmasının aparılması və xam-mal, avadanlıq və mal - material tədarükçülərinin axtarışına nəzarət etmək;
- Təchizat müqavilələrinin şərtlərinin təhlilinə və tədarükün etibarlılığına dair təlimat vermək;
- Təchizatçılardan sifarişlərin hazırlanmasına və vaxtında yerləşdirilməsinə nəzarət etmək;
- Təchizatçılarla müqavilələrin bağlanmasını əlaqələndirmək, sifarişlərin icrası və çatdırılma nəticələrini təhlil etmək və bu barədə rəhbərliyə hesabat vermək;
- Xam-mal, material və məhsulların daşınması şərtlərini müəyyənləşdirmək, onların daşıyıcısını müəyyənləşdirmək, daşınma, ekspeditor və daşınma ilə əlaqədar digər xidmətlər üçün müqavilələrin bağlanmasına nəzarət etmək;
- Nəqliyyat planlarının işlənib hazırlanmasına nəzarət etmək, nəqliyyatın texnoloji prosesini təşkil etmək;
- Nəqliyyat və texnoloji prosesin sənəd dövriyyəsini təmin etmək;
- Nəqliyyatın keyfiyyətini və yükün vaxtında verilməsini təhlil etmək;
- Geri qaytarılmış məhsulların qəbulu və yerləşdirilməsi üzrə işləri əlaqələndirmək, yenidən işlənməyə göndərmək;
- Logistikada risk menecmentini həyata keçirmək - avadanlıq, mal, xammal, material, yük, daşıyıcı məsuliyyəti üçün sığorta təmin etmək;
- Malların daşınması zamanı məhsulların saxlanması və daxili hərəkəti zamanı təhlükəsizliyinin təmin edilməsi tədbirlərini təşkil etmək;
- Tabeliyində olan işçilərə rəhbərlik etmək.
İş haqqında məlumat:
- Sənədləşmə: Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- İş vaxtı: Həftəlik 6 iş günü (şənbə günü qısa iş günü);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Azadlıq pros.77 (Ölkə ərazisində icra edilən layihələr);
- Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq müsahibə zamanı müzakirə olunacaq.
Yuxarıda qeyd edilən tələblərə uyğun namizətlər CV-lərini mövzu yerinə Satınalma və Logistika şöbəsinin rəhbəri yazmaqla Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Tələblər
- Sərbəst Azərbaycan dili ;
- Rus dili (arzu olunandır);
- Ali təhsil;
- MS Office, 1C;
- Minimum 3 il müvafiq sahədə əmək fəaliyyəti olmalı (tikinti sektoru üstünlükdür);
- Azərbaycan Respublikası Dövlət satınalmaları haqqında qanunu və ümumiyyətlə qanunvericiliyinin və logistika sahəsində fəaliyyətini tənzimləyən normativ hüquqi aktların tələblərini bilməlidir;
- Logistika sistemlərinin əsasları, logistika əlaqələrinin formalaşdırılması qaydalarını bilməlidir;
- MS Təchizat, nəqliyyat, anbar, satış və maliyyə sənədlərinin qeydiyyatı üçün tələbləri bilməlidir;
- Gömrük və nəqliyyat qanunvericiliyinin əsaslarını bilməlidir;
- Bütün nəqliyyat növləri ilə yük daşımalarının təşkilini bilməlidir;
- Uçot və kargüzarlıq işlərinin aparılması üzrə əsasnamə və təlimatları bilmək;
- Ünsiyyət və analitik düşünmə bacarığı olmalıdır;
- Yüksək araşdırma və tədqiqat bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığına sahib olmalıdır.