Otokoc Azerbaijan

Satış Sonrası Xidmətlər üzrə mütəxəssis

Otokoc Azerbaijan
Ə/h razılaşma ilə
821
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
28.07.2025 22:05 - 28.08.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Avtomobil təmir olunub müştəriyə təhvil verildikdən sonra iş kartının prosedura uyğun şəkildə bağlanmasını təmin etmək.
  • Avtomobil başına düşən təmir günləri (KPI)
  • Avtomobilin istismar xərclərinin büdcə hədəflərinə uyğun şəkildə həyata keçirilməsinə töhfə vermək. (Geri qaytarılmış avtomobillər üçün qüsur aktı tərtib edilməsi və hesab-faktura tərtibatı, istifadə səbəbilə yaranan təmir xərclərinin müştəriyə ötürülməsi)
  • Büdcə xərci məbləği
  • Servisə kənar müştəri avtomobili qəbul edildikdə, görüləcək işlər və xərclər barədə müştəriyə məlumat verib razılıq almaq. Ödəniş barədə izahat vermək və ödənişin həyata keçirilməsini təmin etmək. 
  • Kənar servis dövriyyəsi
  • Müştəri məmnuniyyəti
  • İş sağlamlığı və ətraf mühit təhlükəsizliyinin qorunması və inkişaf etdirilməsi məqsədilə müəyyən edilmiş bütün qaydalara, tədbirlərə və qanunvericiliyə uyğun davranmaq, risk səviyyəsini azaltmaq və təhlükəli vəziyyətlərdə təcili tədbir prosedurlarını tətbiq etmək.
  • İş qəzalarının sayı
  • İş sağlamlığı və təhlükəsizliyi ilə bağlı şirkət daxilində və xaricində keçirilən təlimlərdə iştirak etmək.
  • Təlimlərə qatılma
  • Şirkətin etik qaydalarına uyğun davranmaq.

Tələblər

  • Keyfiyyət, kəmiyyət
  • Müştərini Avis standartlarına uyğun qarşılamaq, iş kartını açmaq, birlikdə avtomobili yoxlamaq və avtomobilin servisə qəbulunu həyata keçirmək. Əgər avtomobildə zədə varsa, hesabat vermək.
  • Müştəri məmnuniyyəti
  • Baxım və təmiri tamamlanmış avtomobilin keyfiyyətə nəzarətini aparmaq və müştəriyə təmiz şəkildə təhvil verilməsini təmin etmək. Avtomobilə görülən işlər haqqında müştəriyə məlumat vermək.
  • Müştəri məmnuniyyəti
  • Təmiri 24 saatdan çox çəkəcək avtomobillər üçün əvəzedici nəqliyyat vasitəsinin verilməsi üçün SSX müdiri ilə koordinasiya aparmaq. Replacement və OSS proseslərini idarə etmək və hesabat vermək.
  • Vaxtında və düzgün hesabat
  • Servisdə çalışan texniki işçilərə iş bölgüsü etmək və onları istiqamətləndirmək.
  • Səmərəlilik nisbəti
  • Effektivlik nisbəti
  • Baxım-təmir işlərinin yerinə yetirilib-yetirilmədiyini, dəyişdirilməsi lazım olan hissələrin dəyişdirilib-dəyişdirilmədiyini yoxlamaq.
  • Müştəri məmnuniyyəti
  • Təkrar təmir
  • Komanda yoldaşları ilə koordinasiyalı və uyğun şəkildə işləmək.


Oxşar vakansiyalar