Bakı,
Azərbaycan
28.07.2025 22:05
-
28.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Avtomobil təmir olunub müştəriyə təhvil verildikdən sonra iş kartının prosedura uyğun şəkildə bağlanmasını təmin etmək.
- Avtomobil başına düşən təmir günləri (KPI)
- Avtomobilin istismar xərclərinin büdcə hədəflərinə uyğun şəkildə həyata keçirilməsinə töhfə vermək. (Geri qaytarılmış avtomobillər üçün qüsur aktı tərtib edilməsi və hesab-faktura tərtibatı, istifadə səbəbilə yaranan təmir xərclərinin müştəriyə ötürülməsi)
- Büdcə xərci məbləği
- Servisə kənar müştəri avtomobili qəbul edildikdə, görüləcək işlər və xərclər barədə müştəriyə məlumat verib razılıq almaq. Ödəniş barədə izahat vermək və ödənişin həyata keçirilməsini təmin etmək.
- Kənar servis dövriyyəsi
- Müştəri məmnuniyyəti
- İş sağlamlığı və ətraf mühit təhlükəsizliyinin qorunması və inkişaf etdirilməsi məqsədilə müəyyən edilmiş bütün qaydalara, tədbirlərə və qanunvericiliyə uyğun davranmaq, risk səviyyəsini azaltmaq və təhlükəli vəziyyətlərdə təcili tədbir prosedurlarını tətbiq etmək.
- İş qəzalarının sayı
- İş sağlamlığı və təhlükəsizliyi ilə bağlı şirkət daxilində və xaricində keçirilən təlimlərdə iştirak etmək.
- Təlimlərə qatılma
- Şirkətin etik qaydalarına uyğun davranmaq.
Tələblər
- Keyfiyyət, kəmiyyət
- Müştərini Avis standartlarına uyğun qarşılamaq, iş kartını açmaq, birlikdə avtomobili yoxlamaq və avtomobilin servisə qəbulunu həyata keçirmək. Əgər avtomobildə zədə varsa, hesabat vermək.
- Müştəri məmnuniyyəti
- Baxım və təmiri tamamlanmış avtomobilin keyfiyyətə nəzarətini aparmaq və müştəriyə təmiz şəkildə təhvil verilməsini təmin etmək. Avtomobilə görülən işlər haqqında müştəriyə məlumat vermək.
- Müştəri məmnuniyyəti
- Təmiri 24 saatdan çox çəkəcək avtomobillər üçün əvəzedici nəqliyyat vasitəsinin verilməsi üçün SSX müdiri ilə koordinasiya aparmaq. Replacement və OSS proseslərini idarə etmək və hesabat vermək.
- Vaxtında və düzgün hesabat
- Servisdə çalışan texniki işçilərə iş bölgüsü etmək və onları istiqamətləndirmək.
- Səmərəlilik nisbəti
- Effektivlik nisbəti
- Baxım-təmir işlərinin yerinə yetirilib-yetirilmədiyini, dəyişdirilməsi lazım olan hissələrin dəyişdirilib-dəyişdirilmədiyini yoxlamaq.
- Müştəri məmnuniyyəti
- Təkrar təmir
- Komanda yoldaşları ilə koordinasiyalı və uyğun şəkildə işləmək.