Bakı,
Azərbaycan
24.10.2025 11:34
-
24.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkətin mühasibat və vergi uçotu autsorsing xidmətlərinin satışını təşkil etmək;
- Potensial müştərilərin müəyyən edilməsi və onlarla əlaqələrin qurulması;
- Müştəri görüşlərinin təşkili və şirkət xidmətlərinin təqdimatı;
- Müştərilərin ehtiyaclarının öyrənilməsi və onlara uyğun xidmət paketlərinin təklif olunması;
- Bazarın təhlili və müvafiq satış strategiyalarının hazırlanması;
- Mövcud müştərilərlə əməkdaşlığın davam etdirilməsi və onların məmnunluğunun təmin edilməsi;
- Satış hədəflərinin yerinə yetirilmsi və hesabatların rəhbərliyə təqdim olunması;
- Stabil əmək haqqı və motivasiyaedici bonus sistemi;
- Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi imkanları;
- Təlim və sertifikasiya proqramlarında iştirak;
- Rahat iş mühiti və komanda dəstəyi.
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur, CV-lərini e-mail ünvanı vasitəsilə qədər göndərsinlər.
Tələblər
- Ali təhsil (Mühasibatlıq, İqtisadiyyat, Biznes idarəçiliyi və ya əlaqəli sahədə üstünlük verilir);
- Satış, mühasibatlıq, vergi və ya əlaqəli sahədə minimum [1-3] il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini mükəmməl, [Rus və ya İngilis] dilini sərbəst bilmək;
- Ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- Komandada işləmə və nəticəyönümlü yanaşma;
- Mühasibatlıq və vergi xidmətləri barədə ümumi biliklərin olması üstünlükdür;
- MS Office və CRM proqramlarında işləmə bacarığı.