Bakı,
Azərbaycan
13.03.24
-
12.04.24
İş haqqında məlumat
- Satış və marketinq strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Satış və marketinq əməkdaşlarının gündəlik fəaliyyətlərinə nəzarət etmək;
- Satış və marketinq departamenti ilə bağlı bütün fəaliyyəti istiqamətləndirmək və idarə etmək;
- Yerli və xarici bazarda satış və marketinq, müştərilərlə əlaqələr, layihələrin əldə olunub idarəedilməsinə cavabdeh olmaq;
- Bütün satış əməkdaşlarının hədəflərinə nail olmasına cavabdeh olmaq;
- Potensial müştərilər ilə müqavilələrin bağlanılmasını təmin etmək;
- Şirkətin digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı əlaqələr qurmaq;
- Rübdə bir dəfə marketinq analizlərini hazırlamaq;
- Marketinq fəaliyyətinin bütün sahələri üzrə Şirkət üçün strateji və ətraflı marketinq planının hazırlanması;
- Şirkətin illik biznes planına uyğun ümumi marketinq büdcəsinin işlənilməsi və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Bazar araşdırılmasının aparılması və nəticələrin təqdim edilməsi;
- Məhsulların satışının irəliləməsi məqsədilə, departamentin işini təşkil edərək, şirkətin veb saytında, sosial şəbəkələrdə, diller şəbəkəsində, B2B satış üsulu və həmçinin satış nöqtələrində məhsulların tanıtımını təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Müştəri məmnuniyyətinin müəyyən edilməsi, çatışmazlıqların aradan götürülməsi üçün təkliflər vermək;
- Satış üzrə KPİ-ları müəyyən etmək və təkliflər vermək;
- Görüləcək işlər barədə ilkin analizlərin aparılması, risklərin qiymətləndirilməsi.
Tələblər
- Yaş: 35-50;
- Təhsil: Ali;
- Təcrübə: Müvafiq sahədə min. 5 il, xaricdə iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus, ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- Məsuliyyətli, ciddi, punktual, işgüzar, məqsədyönlü;
- Kollektivlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Stresə davamlı;
- Səliqəli və ciddi xarici görünüş.
Elanın müddəti bitmişdir