Bakı,
Azərbaycan
04.07.2025 16:53
-
04.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- SLA (Service Level Agreement) öhdəliklərinin real vaxt rejimində izlənməsini təmin etmək məqsədilə mövcud Helpdesk, CRM və Asset Management sistemlərinin monitorinq alətləri ilə inteqrasiyasını həyata keçirmək;
- SLA və texniki dəstək prosesləri üçün xəbərdarlıq (alert) və eskalasiya qaydalarının sistemlərdə qurulması və optimallaşdırılması;
- İnfrastruktur monitorinq sistemlərinin Operativ Xidmət İdarəetməsi (Service Desk) ilə avtomatik sinxronizasiyasının təmin edilməsi;
- API-lər, webhook-lar və skriptlər vasitəsilə insidentlər, tiketlər və performans göstəricilərinin mərkəzi monitorinq platformasına ötürülməsi;
- SLA hesabatlarının hazırlanması üçün Helpdesk sistemindən əldə olunan məlumatların monitorinq panelinə ötürülməsinin təşkili;
- İlkin analiz aparmaq, təsirə məruz qalmış xidmətləri müəyyən etmək İT Şəbəkənin monitorinq fəaliyyətinə, həmçinin nasazlıq haqqında bildirişlərin emalına görə məsuliyyət daşımaq;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00-dan 18:00-dək;
- İş yeri: Səməd Vurğun 79B,Ultra Technologies.
Tələblər
- Telekommunikasiya və ya informasiya texnologiyaları sahəsində ali təhsil;
- Sahə üzrə 2 il iş təcrübəsi;
- Şəbəkə və sistem idarəetmə üzrə təməl biliklər;
- Zabbix, Nagios, Prometheus, Grafana və ya bənzər monitorinq alətləri ilə praktiki iş təcrübəsi.
- Linux/Windows server idarəetməsi üzrə baza biliklər.
- Şəbəkə əsasları (TCP/IP, DNS, VPN, Firewall) barədə anlayış.
- Problem həll etmə bacarığı və eskalasiya protokollarını anlamaq.
- Məsuliyyətli, detallara diqqətli və çevik işləmə bacarığı.