Bakı,
Azərbaycan
19/12/2025
-
02/01/2026
İş haqqında məlumat
Global Interiors Group şirkəti 1998-ci ildən Azərbaycanda fəaliyyət göstərir. Şirkətimiz Azərbaycanın tikinti, interyer dizayn və mebel sahəsində aparıcı şirkətlərindən biridir. Tikinti, təmir, planlaşdırma, interyerlərin yaradılması, mebel, dekor, material seçilməsi, landşaftın yaşıllaşdırılması və s. işlər böyük vaxt və enerji tələb edir.
Sənədlərin İdarə Edilməsi: Bir neçə layihə üzrə bütün daxil olan və çıxan sənədlərin (çertyojlar, təqdimatlar, RFI, yazışmalar və s.) şirkətin Elektron Sənəd İdarəetmə Sistemində (EDMS) sistematik idarə edilməsi.
İş şəraiti:
- İş qrafiki Həftənin 5 günü, saat 9:00-dan 18:00-dək
- İş yeri: iş format: Baş ofis (70%) və layihə sahəsi (30%) Yalnız Bakı Şəhəri Baş ofis Bridge Plaza
- Əmək haqqı: 1200-1500 AZN (xalis/NET)
- Müqavilə şərtləri: 1 illik müqavilə (1 ay sınaq müddəti ilə)
Tələblər
- Versiyalara Nəzarət: Bütün komanda üzvlərinin sənədlərin və çertyojların ən son təsdiqlənmiş versiyalarına çıxışını təmin etmək.
- Paylanma və Göndərişlər: Müştərilərə, məsləhətçilərə və subpodratçılara sənəd göndərişlərini hazırlamaq, qəbulu və cavabları izləmək.
- Keyfiyyət və Uyğunluq: Paylanmadan öncə bütün sənədlərin layihə və şirkət standartlarına uyğunluğunu yoxlamaq.
- Hesabatlılıq: Layihə rəhbərləri üçün sənəd statusu və iş axını haqqında mütəmadi hesabatlar hazırlamaq.
- Arxivləşdirmə: Təhvil-təslim və gələcək istinad üçün bütün layihə sənədlərinin sistematik arxivləşdirilməsini idarə etmək.
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.