

Sənəd dövriyyəsinin idarə olunması üzrə mütəxəssis
Advanced Industrial Solutions
1000 ₼
2195
Tam iş günü
Bakı,
Azərbaycan
03.09.2025 10:43
-
03.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Sənədlərin skanlarının tətbiqdə reyestra daxil edilməsi;
- Sənədlərinin direktorun imzasına təqdim edilməsi;
- Aylıq şirkət maşınları ilə bağlı hesabatın hazırlanması;
- Sənədlərin (məktublar, prossedurlar, müqavilələr, maliyyə sənədləri və s.) arxivləşdirilməsi;
- Müxtəlif təyinatları sənədlər üçün müvafiq reyestrlərin qurulması və aparılması.
- Layihə sənədlərinin arxivləşdirilməsi
- Təşkilatın kargüzarlığına daxil olmuş sənədlərin icra müddətinə, tərtibinə, göndərilməsinə və arxivləşdirilməsinə nəzarət etmək;
- İcra edilmiş sənədləri və onların qoşmalarını aidiyyəti struktur bölmələrdən tələb etmək və aidiyyəti üzrə göndərmək;
- Təşkilatın kargüzarlığına bilavasitə daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydiyyata almaq, aidiyyəti üzrə yönləndirmək və icraçılara çatdırmaq;
- Sənədlərin fiziki və ya elektron formada düzgün saxlanması, surətinin çoxaldılması və kateqoriyalara uyğun olaraq arxivləşdirilməsi;
- Sənədlərinin müvafiq Prosedurlara uyğun şəkildə qəbulu və yoxlanması və uyğunsuzluqlarla bağlı müvafiq təşkilatlarla əlaqə saxlanması;
- Sənədlərlə bağlı məxfilik rejiminin qorunması.
İş şəraiti:
- İş yeri: Bakı şəhəri ;
- Əmək haqqı: 1000 net (bilik və bacarıqlara görə dəyişə bilər);
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək;
- İş təcrübəsi: 3 il.
Tələblərə cavab verən namizədlər mailin başlığında “Sənəd dövriyyəsinin idarə olunması üzrə mütəxəssis” yazmaqla CV formalarını Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Tələblər
- Yaş həddi: 25-35 yaş;
- Fors-major hallarda sürətli və düzgün qərar qəbul etmə bacarığı;
- Məsuliyyətli və stresə davamlı olmaq;
- Işində dəqiq və məsuliyyətli olmalı;
- Yüksək ünsiyyət bacarığının olması;
- Problemi qısa zaman çərçivəsində həll edə bilmə və analiz etmə bacarığı.