Bakı,
Azərbaycan
26.09.2025 05:33
-
26.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- İclas və görüşlər zamanı əməkdaşlar arasında aprılan müzakilərin tərcümə (AZ-ENG-RUS) edilməsi həyata keçirir; (Azərbaycanda və Xarici ölkədə)
- Şirkət daxili qərar və qaydaların əcnəbi əməkdaşlara müvafiq dillərdə çatdırılmasını təmin edir;
- Tərtib edilən sənədlərin müvafiq dillərə tərcüməsini təmin edir.
İş qrafiki:
- İş saatları 10:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00;
- Bazar istirahət günü.
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı 1000 AZN iş qabilyyətindən aslı olaraq maaş artımı baş verəcək. Pərakəndə və onlayn satışdan bonus;
- İş yeri: Baki şəhəri, Sabunçu rayounu, Bakixanov qəs., Elşən Mehdiyev 402 ;
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Maraqlananlar CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Elektron məktubun mövzu (subject, тема) hissəsində “Tərcüməçi” yazmaq tələb olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Tel: +994 55 385 86 82
Tələblər
- Hər üç dildə bilik (Azərbaycan dili, Rus dili, İngilis dili);
- Təhsil: Ali təhsil;
- Təcrübə: Müvafiq sahədə təcrübə vacibdir;
- Bacarıqlar: Səlist nitq;
- Lokanik fikir çatdırma bacarığı;
- Koordinasiya bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- Kompüter bilikləri: MS Office ;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti, öyrənməyə və inkişaf etməyə həvəsli;
- Sosial şəbəkələrin aktiv idarə edilməsi;
- Həftəlik və ya günlük post-planın hazırlanması;
- Paylaşım mətnlərinin hazırlanması;
- Sosial şəbəkələrdə şərh və məktubların cavablandırılması;
- Onlayn şəkildıə pərakəndə satış strategiyasını hazırlamaq və idarə etmək;
- Komanda ilə fərdi satış hədəflərinin müəyyən edilməsi;
- Yeni rəqəmsal satış kanallarını inkişaf etdirmək və həyata keçirmək;
- Şirkət tərəfindən təşkil olunan təlimlərdə iştirak etmək və tədris materiallarını öyrənmək;
- Nəqliyyat şirkətləri, brokerlər və gömrük orqanları ilə əməkdaşlıq
- Nəqliyyatın planlaşdırılması və sifarişi;
- Təmsil etdiyi şirkətdən alınmış sənədlərin və gömrük məqsədləri üçün zəruri olan məlumatların düzgünlüyünün yoxlanması;
- Müştəri şikayətlərini həll etmək;
- Umico/Birmarket postda sifarışların qəbulu və işlətmək bacarığı
Komputerdən, emaildən sərbəst istifadə etmək bacarığı; - Kompüterdə sürətli yazmaq bacarığı;
- Ən əsası eyni mövzuda gün ərzində saatlarla danışmaqdan yorulmamaq;
- Şirkətin xidmətləri haqda müştərilərə məlumat vermək;
- Daxil olan zəngləri qəbul etmək;
- Yeni müştərilərə zəng etmək;
- Mövcud müştərilərin işləri ilə bağlı məlumatları ötürmək;
- Müştərilərin müraciətlərinin tamamlanmasında dəstək göstərmək;
- Lazım gəldikdə xarici ölkədə tərcüməci kimi səyahat etmək.