Sirab ASC

Şikayət və müraciətlər üzrə mütəxəssis

Sirab ASC
Ə/h razılaşma ilə
347
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
05/12/2025 - 12/12/2025

İş haqqında məlumat

  • Müştəri əlaqələrinin idarə olunması;
  • Müştərılərdən gələn şikayətləri effektiv şəkildə qəbul etmək və dəyərləndirmə;
  • Şikayətləri detallı şəkildə qeyd etmək və müştərilərə mümkün qısa müddət ərzində cavab vermək;
  • Şikayətləri təhlil etmək və səbəblərini müəyyənləşdirmək;
  • Əlaqəli bölmələrlə əməkdaşlıq edərək şikayətləri həll etmək;
  • Şikayətlərin və həll proseslərinin raporlarını hazırlamaq
  • Şirkətin müştəri şikayətlərinin idarəedilməsi, siyasət və prosedurlarının hazırlanması və yeniləməsində iştirak etmək.
  • Müştəri məmnuniyyətinin yüksək səviyyədə təmin edilməsi;

İş vaxtının norması:

  • 5 günlük iş rejimi;
  • İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.

Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:

  • Yemək şirkət tərəfindən;
  • Şirkət nömrəsi və danışıq paketi.

İş yeri:

  • Xırdalan şəhəri, Bakı-Quba şossesninin şərqi 18 A (Masazır dairəsinin yaxınlığı)

Tələblər

  • Ali Təhsilli; Marketinq və ya İqtisadiyyat sahəsində
  • Müştəri Xidmətləri sahəsində (şikayətlərin həlli, problemli müştərilərlə iş sahəsinə üstünlük verilir) minimum 1 il əmək stajına malik olmalı;
  • Azərbaycan dilini mükəmməl bilməli,
  • Müştəri şikayətlərini anlamaq və müştərilər üçün effektiv xidmətlər təklif etmək bacarığı. 
  • Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını bilməli;
  • Stressə davamlı olmalı;
  • Müştərini diqqət mərkəzində saxlamalı;
  • Müxtəlif növ hesabatların fərqli formatlarda təqdim etmə bacarığına malik olmalı; 
  • Müştərilərin müraciətlərinin həll olunmasına təşəbbüs göstərməli;
  • Şikayət və Müraciətlərə aid olan sənədləri tərtib etmə bacarığına malik olmalı;
  • Kompyuter bilikləri üzrə: MS Office və Outlook proqramlarını mükəmməl bilməli;
  • Zamanı effektiv şəkildə idarə etmək bacarığı.

Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:

  • İşdə dəqiqlik və detallara diqqətlilik;
  • Analitik və strateji düşünmə qabiliyyəti;
  • Problem həlletmə
  • Təqdimat bacarığı;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Ünsiyyətlilik;
  • Komandada işləmək bacarığı.

Digər tələb və üstünlük göstəriciləri:

  • Rus və ya ingilis dili biliyi;

Müraciət forması:

Uyğun namizədlərdən cv-lərini mövzu yerinə “Şikayət və müraciətlər üzrə mütəxəssis” yazmaqla"CV göndər📤" düyməsindən istifadə edərək göndərə bilər.

Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.