Aztelekom

SMM/Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis

Aztelekom
Ə/h razılaşma ilə
856
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
21.07.2025 22:51 - 21.08.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək;
  • Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək;
  • Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO);
  • Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək;
  • SM Reklam materialları üçün cəlbedici və təsirli reklam mətnlərini səhvsiz, aydın və qısa şəkildə səlis Azərbaycan dilində və lazımi hallarda rus dilində yaratmaq;
  • Şirkətin SM hesablarını aparmaq, postların mətnini tərtib etmək;
  • Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.);
  • Komandanın digər üzvləri ilə sıx ünsiyyətdə olmaq və “brainstorminq”-lərdə iştirak etmək;
  • Müdriyyətin digər müvafiq tapşırıqlarını yerinə yetirmək.

Tələblər

  • Ali təhsil;
  • Minimum 3 il (rəqəmsal marketinq istiqaməti üzrə);
  • Azərbaycan, İngilis dilləri ( rus dili biliyi üstünlük hesab olunur);
  • MS Office;
  • Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint və s., Meta ads üzrə sertifikatlar;
  • Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello);
  • Böyük müştəri bazası ilə işləmə;
  • Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı; 
  • Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı;
  • Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq;
  • Komandada işləmək bacarağı;
  • Nəticə yönümlülük;
  • Müştəri yönümlülük.