Bakı,
Azərbaycan
21.07.2025 22:51
-
21.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək;
- Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək;
- Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO);
- Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək;
- SM Reklam materialları üçün cəlbedici və təsirli reklam mətnlərini səhvsiz, aydın və qısa şəkildə səlis Azərbaycan dilində və lazımi hallarda rus dilində yaratmaq;
- Şirkətin SM hesablarını aparmaq, postların mətnini tərtib etmək;
- Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.);
- Komandanın digər üzvləri ilə sıx ünsiyyətdə olmaq və “brainstorminq”-lərdə iştirak etmək;
- Müdriyyətin digər müvafiq tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Minimum 3 il (rəqəmsal marketinq istiqaməti üzrə);
- Azərbaycan, İngilis dilləri ( rus dili biliyi üstünlük hesab olunur);
- MS Office;
- Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint və s., Meta ads üzrə sertifikatlar;
- Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello);
- Böyük müştəri bazası ilə işləmə;
- Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı;
- Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı;
- Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq;
- Komandada işləmək bacarağı;
- Nəticə yönümlülük;
- Müştəri yönümlülük.