Bakı,
Azərbaycan
31.07.24
-
30.08.24
İş haqqında məlumat
- Korporativ social məsuliyyət/davamlılığa təsirin nəzərə alınması ilə yanaşı, ehtiyac və xərclərin effektivliyi üçün tələb edənlərin tələblərini sorğulamaq;
- Satınalma sifarişlərinin vaxtında icra edilməsi və bütün satınalmaların müvafiq qanun və siyasət qaydalarına uyğun olmasını təmin etmək;
- Fəaliyyəti, missiya ilə bağlı məqsədlər və son tarixlər haqqında hərtərəfli və ətraflı hesabatların yaradılması və paylaşılması;
- Müxtəlif təhlillərin aparılması, o cümlədən xərclər/faydalar analizi, risklərin qiymətləndirilməsi və idarəolunması;
- Sifarişin qəbulu, malış çatdırılması, xidmətlərin icrası və tədarükçülərə ödənişlərin icra olunmasımərhələlərini əhatə edən satınalma prosesinin tam sənədləşdirilməsini və icrasını təmin etmək;
- Satınalma sifarişləri üçün ixtisaslı təchizatçıların əvvəlcədən seçilmiş siyahısının hazırlanması və daim güncəlləşməsi;
- Tender və təkliflər sorğusu üçün sənədlərin hazırlanması;
- Tender və təkliflər sorğusu sənədlərinin hazırlanması və tender/təklif sorğusu başa çatdıqdan sonra onların arxivləşdirilməsinin təklifi;
- Tədarükçülərlə iş mexanizminin dəstəklənməsi, tədarükçülərin sorğu və şikayətlərinə cavab vermək;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- 5 günlük iş qrafiki;
- Servis xidməti.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Təcrübə: Minimum 3 il (Xüsusi ilə IT sahəsi);
- Azərbaycan dili (İngilis və Rus dili biliyi üztünlükdür);
- MS Office proqramları üzrə biliklər;
- “Facility management” və tikinti sahəsi istiqamətləri üzrə satınalma təcrübəsi böyük üstünlük hesab edilir;
- ERP sistemlərində Təchizat module-nin istifadəsində olan əvvəlki təcrübələr üstünlük hesab ediləcək;
- CIPS Advanced Certificate və ya CIPS Diploma sertifikatların mövcudluğu əlavə üstünlükdür.
Elanın müddəti bitmişdir