Bakı,
Azərbaycan
04.09.2025 03:59
-
04.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Tender/sorğularının hazırlanması və qiymətləndirilməsi, əsaslar və tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin yekunlaşdırılması;
- Satınalma prossesini vaxtında, prosedur və prosseslərə uyğun olaraq icra etmək;
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
- Satınalma prossesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirmək;
- Satınalma təchizatçıların analizi və digər prosseslərin effektiv idarəolunması;
- Beynəlxalq şirkətlər, partnyorlar və müştərilər ilə müntəzəm yazışmaların aparılması və uzunmüddətli əlaqələrin yaradılmasını təmin etmək.
İş şəraiti:
- Həftədə 5 iş günü;
- Əmək haqqı – 1500 azn + bonus.
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Tələblər
- Təchizat sahəsində ən az 3-5 il iş təcrübəsi;
- Yaş: 25-35;
- Bəy namizəd;
- Təchizat və satınalma prosesləri, həmçinin bu sahənin əsas prinsipləri üzrə biliklərə malik olmaq;
- Təchizatın planlaşdırılması və təchizatçıların performansının qiymətləndirilməsi bacarığı;
- Danışıqların aparılması bacarığı, təchizatçıların arasında düzgün seçim etmək bacarığı;
- Bazarı təhlil etmək bacarığı;
- Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparma bacarığı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili – ana dili, İngilis dili – yaxşı səviyyədə, Rus dili – arzuolunandır;
- MS Office proqramları;
- Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, planlaşdırmaq və təşkil etmək, komandada işləmək bacarıqları;
- Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarığları.