Q-STP

Təchizat zəncirinin idarə olunması üzrə baş mütəxəssis

Q-STP
Ə/h razılaşma ilə
895
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
19.08.2025 10:13 - 19.09.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Tələb olunan mal-material, avadanlıq və xidmətlər üzrə sifarişlərin qəbul olunmasını, təhlil edilməsini və emalını təmin etmək;
  • İllik satınalma planlarının hazırlanmasında iştirak etmək, satınalma proseslərini (tender, kotirovka və s.) təşkil etmək
  • Təchizatçılarla müqavilələrin bağlanmasını təşkil etmək və müqavilə şərtlərinin icrasına nəzarət etmək;
  • Satınalma sifarişlərinin vaxtında və düzgün icra olunmasını təmin etmək və təchizat prosesinin bütün mərhələlərini izləmək;
  • Təchizatçılar bazarını araşdırmaq, potensial təchizatçılarla əlaqə qurmaq və qiymət təkliflərini toplamaq;
  • Təchizatçılarla qiymət, keyfiyyət və çatdırılma müddətləri barədə danışıqlar aparmaq və uyğun seçim etmək;
  • Təchiz edilən malların keyfiyyət və miqdara uyğunluğunu yoxlamaq, zəruri hallarda iddia işlərini həyata keçirmək;
  • Satınalma sənədlərini və hesabatlarını dəqiq və tam tərtib etmək, uçot sistemində məlumatların düzgünlüyünü təmin etmək;
  • Satınalmaların illik və dövri büdcəsinin icrasına nəzarət etmək və təchizat xərclərinin optimallaşdırılması üçün təkliflər vermək;
  • Təchizat prosesində şəffaflıq və rəqabətlilik prinsiplərini qorumaq və qanunvericilik tələblərinə riayət olunmasını təmin etmək;
  • Materialların və avadanlıqların istehsalat prosesində vaxtında mövcudluğunu təmin etmək və çatışmazlıqların qarşısını almaq;
  • Təchizat zəncirinin idarə edilməsi üzrə proseslərin avtomatlaşdırılmasında iştirak etmək.

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı və Sumqayıt şəhərləri;
  • İş qrafiki: 5 günlük;
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • Əməkhaqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq müsahibə əsasında bildirələcək.

Müraciət qaydası:
Mövzu yerinə “Təchizat zəncirinin idarə olunması üzrə baş mütəxəssis” qeyd edərək Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Tələblər

  • Ali Təhsil;
  • Müvafiq sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
  • Xarici satınalmalar və istehsalatda iş təcrübəsi üstünlükdür ;
  • Səlis Azərbaycan dili, (İngilis və rus dili bilikləri yüksək səviyyədə);
  • İT resursları və ofis proqramları (Word, Excel, Power Point) üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
  • 1C proqram təminatı üzrə biliklər;
  • Komanda ilə işləmə;
  • Operativlik ;
  • Məsuliyyətlilik;
  • Dəqiqli.


Oxşar vakansiyalar