Bakı,
Azərbaycan
03.07.2025 21:50
-
03.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Satınalma strategiyasının inkişafı, idarə edilməsi və həyata keçirilməsi;
- İllik satınalma planının hazırlanması;
- Təchizat üzrə materiallara olan daxili tələbləri öyrənilməsi, ən münasib tenderlərin, təchizat üzrə təkliflərin hazırlanması;
- Sifarişlə bağlı tələbləri emal etmək, alınan malın vaxtında çatdırılmasını, alıcının texniki şərtlərinə cavab verməsini təmin etmək;
- Xarici və daxili bazarı yaxşı bilmək;
- Təchizat fəaliyyətinə və təşkilatın prosedurlarına uyğun olaraq təkliflər etmək;
- Tender qiymətləndirmə planına, təşkilatın siyasət və prosedurlarına uyğun olaraq təklifi qiymətləndirmək;
- Satınalmalar üzrə sənədləşdirmə işlərinin aparılmasılmasına nəzarət etmək;
- Müəssisənin tələblərinə uyğun olaraq razılaşdırılmış vaxt qrafiki çərçivəsində təchizat prosesini yekunlaşdırmaq;
- Təchizat prosesinin tələb olunan keyfiyyət standartlarına və təchizat məqsədlərinə cavab verməsini təsdiq etmək üçün yoxlama təşkil etmək;
- Gömrük rəsmiləşdirilməsi (sifarişlərin hazırlanması, gömrük rəsmiləşdiriməsi üçün lazımi olan bütün sənədlər paketinin təqdim olunması);
- Gömrük rüsumlarının ödənilməsinə, gömrüyə ödəniş üçün sənədlərin təqdim edilməsinə və malların anbara vaxtlı-vaxtında çatdırılmasına nəzarət edilməsi;
- Risklərin idarəedilməsi, qiymətləndirilməsi və azaldılması;
- Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının inkişaf etdirilməsi;
- ƏM-nə uyğun rəsmiləşdirilmə;
- 6 günlük iş qrafiki;
- Əmək haqqı: 1200-1500 AZN (nett);
- Naharla təmin olunur;
- İş yeri: Bakı şəhəri, Suraxanı rayon, Hövsan qəsəbəsi.
Tələblər
- Təhsil: Ali;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, rus dili biliyi üstünlükdür;
- Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi;
- MC Office, 1C proqram biliyi;
- Komandada işləmə bacarığı, çevik və punktual;
- Süd məhsullarının istehsalı sahəsi üzrə təcrübəsi olan namizədlərin cv-ləri dəyərləndiriləcək.